تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818854527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح ساختار محیط زیست و منابع طبیعی در جلوگیری از تخلفات ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندارشمیرانات: اصلاح ساختار محیط زیست و منابع طبیعی در جلوگیری از تخلفات ضروری است تهران -ایرنا- فرماندار شهرستان شمیرانات اصلاح ساختار تشکیلاتی نهادهایی از جمله راه و شهرسازی، محیط زیست، منابع طبیعی و امور آب را در جلوگیری از تخلفات و تصرف اراضی ملی ضروری دانست.


"عزت الله خانمحمدی" روز پنجشنبه در جلسه اداری شهرستان شمیرانات که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزارشد، اظهار داشت: با فقدان و کمبود نیروهای حفاظتی نمی توان منابع ملی را حفظ کرد.
وی با بیان اینکه تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز برای نظام هزینه دارد خاطر نشان کرد: برای پیش گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باید ساختار محیط زیست بازنگری شده و ظرفیت زیست محیطی حفظ شود.
به گفته فرماندار شمیرانات، عدم وجود کارشناس فنی و کار آمد و اراده برخورد، اقدامات بازدارنده و عدم اجرای احکام پرونده های تخلفات در گذشته زمینه افزایش تخلفات را فراهم کرده بود.
خانمحمدی با بیان اینکه 67هزار هکتارعرصه ملی لار و عرصه زیست محیطی در این شهرستان واقع شده است، افزود: حفاظت از این عرصه ها ضمن برنامه ریزی منسجم نیازمند اقدامات اساسی تری حمایت های همه جانبه مسوولان است.
وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ پرونده جدید زمین خواری در این شهرستان وجود ندارد، گفت: رفع فاجعه ای که در گذشته اتفاق افتاده عزم همگانی را می طلبد.
وی با اشاره به پارک ملی لار تاکید کرد: اگر زیر ساخت ها ایجاد پارک ملی لار فراهم نشود و فاز مطالعاتی در غالب طرح طبیعت گردی در این منطقه حفاظت شده اجرا نشود سم مهلکی برای تخریب طبیعت است .
تهرام/7247/7244/1724


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن