تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجتی : صنایع فرآوری باید متناسب با تولیدات کشاورزی درمناطق مستقر شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حجتی : صنایع فرآوری باید متناسب با تولیدات کشاورزی درمناطق مستقر شود بوشهر- ایرنا- وزیرجهاد کشاورزی گفت: با توجه به نقش مهم صنایع فرآوری در پیوند محصولات کشاورزی به دیگر عرصه های اقتصادی باید این صنایع متناسب با تولیدات کشاورزی هرمنطقه راه اندازی شود.


به گزارش ایرنا، محمود حجتی روزپنجشنبه دربازدید ازکارخانه فرآوری محصولات خرمای اخترجنوب درتنگستان بوشهر افزود: صنایع فرآوری محصولات کشاورزی بویژه خرما در استان بوشهر باید متناسب با ظرفیت های این بخش توسعه یابد.
وی اظهارکرد: تقویت صنایع فرآوری خرما دراستان بوشهر تاثیری مهم درصادرات این محصول استراتژیک دارد به همین دلیل باید مورد توجه قرار گیرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز با بیان اینکه کارخانه اختر جنوب درتنگستان از سال 1383 آغاز بکار کرده است گفت: این کارخانه قادر است سالانه شش هزار و 200 تن شامل پنج هزار تن خرما و یکهزار و 200تن محصولات جانبی خرما را بسته بندی و عمل آوری کند.
محمد تقی منوچهری افزود: محصولات این شرکت از استانداردهای لازم درحوزه های گوناگون برخوردار و امکان صادرات به کشورهای مختلف را دارد.
وی بیان کرد: تغذیه مورد نیاز دانش آموزان 13 استان کشور از این کارخانه تولید می شود.
منوچهری اضافه کرد: شهد، شکلات، قند مایع، مشتقات خرما و دیگر محصولات جانبی آن دراین کارخانه تولید می شود.
دراستان بوشهر با شش میلیون اصله نخل سالانه 170 هزار تن محصول تولید می شود. ک/2
629/539


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن