تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798763341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جازه نمي دهم کسي بخواهد مشکلات اجتماعي را در ايران به عنوان مشکلات سياسي جلوه نمياد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آبان ۱۳۹۳ (۸:۱۹ق.ظ)
//اختصاصي/ /بازخواني يک اتفاق ساده اجتماعي؛ جازه نمي دهم کسي بخواهد مشکلات اجتماعي را در ايران به عنوان مشکلات سياسي جلوه نمياد وجود مشکلات اجتماعي در هر جامعه اي امري اجتناب ناپذير بوده و حتي درجوامع غربي نيز به وفور ديده مي شود، اما جلوه دادن حوادث اجتماعي به عنوان سياسي، جز آب به آسياب استکبار ريختن و هم قدمي با دشمنان قسم خورده ايران اسلامي نخواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، در روزهايي که شعر پ"چـو ايـران نباشد تن من مـبـاد، در اين بوم و بر زنده يک تن مباد، همـه روي يکسر بجـنگ آوريــم ، جــهان بر بـدانديـش تنـگ آوريم" را حکيم ابوالقاسم فردوسي سرود حاکي از آن بود که يک ايراني هيچوقت ذره اي از خاک و آبروي کشورش را به بيگانگان نداده است و درطول تاريخ نيز بر همه اقوام و ملل دنيا ثابت گرديد که ايران مجموعه اي از شيرزنان و شيرمرداني است که دست به دست هم داده اند تا ايران اسلامي را به حد اعلاي شکوفايي خود برسانند. سوء استفاده هاي استکبار جهاني از روزنه هاي نفوذ به ذهن بيدار مردم موجب گرديد تا مقام معظم رهبري بصيرت را به آحاد مردم جامعه توصيه نمايد.
وجود مشکلات اجتماعي در هر جامعه اي امري اجتناب ناپذير بوده و حتي در جوامع غربي نيز به وفور ديده مي شود، اما جلوه دادن حوادث اجتماعي به عنوان سياسي، جز آب به آسياب استکبار ريختن و هم قدمي با دشمنان قسم خورده ايران اسلامي نخواهد بود. چند وقتي است که دشمنان از هر سويي که چشم به ايران دوختند با ناکامي مواجه شدند و به جنگ نرم روي آوردند و با تجميع و راه اندازي شبکه هاي معاند جمهوري اسلامي سعي بر جلوه دادن حتي دعواهاي خياباني به عنوان اعتراضات سياسي کردند.
يکي از اين موارد اتفاقي بسيار ساده و اجتماعي در يکي از مهدکودک هاي اهواز بود که باتوجه به عدم بصيرت بعضي از رسانه هاي داخلي به خوراک خبري رسانه ها و شبکه هاي معاند تبديل شد. سارا حرداني، مدير مهدکودک نيلوفرآبي درگفتگوي اختصاصي با خبرگزاري موج گفت: درمکان هايي که خدماتي به مردم ارائه مي شود قطعا بحث ها وگاها برخوردهايي انجام مي گيرد که هيچ ربطي به سياست نداشته و کاملا در حيطه اجتماع و نشانه اي از عدم کنترل شخص بر رفتارهاي خود مي باشد.
حرداني افزود: اوايل آبانماه که مشغول جابجايي مهدکودک بوديم آقايي که خود را از مسئولين شهري معرفي مي کرد درخواست نمود که به دليل شرايط نامساعد مهدکودک قبلي، فرزندش را که پسرعموهايش دراين مهد کودک بودند و خانواده برادرش از اين محيط بسيار راضي بود به اينجا منتقل کند، اما به دليل فقدان ظرفيت از پذيرش فرزند ايشان خودداري کرديم و ايشان گفت که فرزند من دو سه ساعتي اينجا حضورداشته باشد تا پرونده پسرم را از مهد قبلي بگيرم و يکي از مربيان فرزند ايشان را به کلاس خود برد و بعد از پايان وقت هم بدون هيچ مشکلي فرزند خود را تحويل گرفته و رفتند.
مدير مهدکودک نيلوفرآبي ادامه داد: فردا صبح آقا به همراه همسرش به مهد کودک آمدند و جلوي خانواده به مربييان توهين کردند که شما به چه حقي فرزند مرا کتک زديد و به مربيان حمله ور شد و بطري آبي را که در دست داشت را به عنوان شيشه اسيد معرفي کرد در حاليکه ممکن بود محتويات بطري آب معدني و يا آبميوه يا هرچيز ديگري باشد و من و مربيان فقط نگران بچه ها بوديم و دعواي ايشان با مربيان و بنده اين بود که مدعي بود فرزند مرا کتک زده ايد، در صورتيکه فرزند ايشان نه جزو مهد کودک بود و نه پرونده اي داشت و در طول بيش از يک دهه فعاليت چنين موردي در مهدکودک نيلوفرآبي سابقه نداشته است.
پس از اين درگيري، با پليس 110 تماس گرفتم که خيلي سريع در محل حاضر شدند و پس از آن جهت طي مراحل قانوني به دادگستري رفته و شکايت کردم و پرونده در شعبه دوم بازپرسي درحال رسيدگي مي باشد. جا دارد در همين جا از سرعت و دقت در رسيدگي به پرونده تشکر و قدرداني نمايم و خانمي که مرتکب اين کارشده بود با قرار وثيقه آزاد شده است.
حرداني دربخش ديگري از گفتگوي خود هرگونه مصاحبه با خبرگزاري معاند "هرانا" را تکذيب کرد و گفت: براي شکايت از خبرگزاري هرانا به دليل نشر اکاذيب به دادگستري مراجعه کردم که بدليل حضور اين خبرپراکني در خارج از کشور به لحاظ قانوني امکان پذير نبوده و من خود را فردي ولايي و تابع نظام مقدس جمهوري اسلامي مي دانم و به عنوان يک ايراني اجازه نمي دهم کسي بخواهد مشکلات اجتماعي را در ايران به عنوان مشکلات سياسي جلوه نمياد و دنبال ماهي گرفتن از آب گل آلود باشد.
حرداني در پايان گفت: بدليل عدم حمايت حقوقي سازمان بهزيستي استان خوزستان از مهدکودک تحت پوشش و جبهه گيري مسئولين اين سازمان برخلاف واقعيت هاي مطروحه و شهود ثبت شده در پرونده که براي من نامفهوم است، با اينکه محلي امن و آرامش بخش براي کودکان و منبع درآمدي براي چندين مربي بود به جهت ايجاد آرامش در ميان کودکان، خانواده ها و مربيان شخصا مهدکودک را موقتا تعطيل نموده ام تا پرونده مسيرقانوني خود را طي نمايد و همچنين حضور خود را در سازمان بهزيستي استان خوزستان جهت له و يا عليه هر موردي عليرغم توضيحات مسئولين محترم دراين سازمان تکذيب مي کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن