تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت، عمده ترین بزه کاری در شهرستان ملارد محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرقت، عمده ترین بزه کاری در شهرستان ملارد محسوب می شود
دادستان ملارد گفت: طبق بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته عمده ترین عمل مجرمانه و بزه در سطح شهرستان ملارد مشمول سرقت می شود.
جواد جبله، دادستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح عمده ترین عمل مجرمانه و بزه در سطح شهرستان مذکور اظهار داشت: پیرو بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته، سرقت عمده ترین عمل محرمانه در سطح منطقه مورد اشاره محسوب می شود.
 
وی در ادامه افزود: برخی از سرقت ها نیز جنبه تفریحی دارد و نمی تواند علت آن را از روی نیاز اقتصادی قلمداد نمود که البته وقوع سرقت با انگیزه های تفریحی در سطح شهرستان ملارد محدود و کمرنگ است.
 
این مقام مسئول در ادامه و در تشریح راه کار مقابله و اعمال باز دارندگی از وقوع سرقت در سطح منطقه مذکور، تصریح کرد: برخورد با سرقت هم افزایی همه جانبه کلیه ارکان ها و آحاد جامعه را می طلبد اما در کوتاه مدت می تواند با افزایش نیروی انسانی و گشت های پلیسی  در کاهش بزه کاری های اینچنینی  گام های مثبت و مطلوبی را برداشت و حبس نیز به فراخور شرایط در پیشگیری از وقوع جرم مثمرثمر است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:البته باید به مراقبت های بعد از زندان نیز توجه هرچه بیشتری مبذول داشت تا سطح اصلاح کنندگی حبس به نحو هر چه مطلوب تری ارتقاء یابد.
 
انتهای پیام/
 








تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن