تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط دیوار برلین و احداث دیوار صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سقوط دیوار برلین و احداث دیوار صهیونیستی تهران – ایرنا – کشورهای اروپایی این روزها بیست و پنجمین سالروز سقوط دیوار برلین را که بعداز جنگ جهانی دوم آلمان را به دو بخش غربی و شرقی تقسیم کرده بود، جشن می گیرد ولی در کنار فروپاشی دیواربرلین، دیوارهایی جدیدی در دیگر نقاط جهان احداث شد که جوامع مختلف را با خطرات زیادی رو به کرده است.


به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای فرانسوی زبان سازمان عفو بین الملل، دیوار بین کشورهای ایالات متحده آمریکا و مکزیک، اسرائیل وفلسطین، بنگلادش و هند نمونه ای از این دست است که ملت ها را از هم جدا کرده است.
سازمان عفو بین الملل در این گزارش نوشت: احداث دیوار به وسیله اسرائیل برای جدا سازی فلسطینی ها اقدامی است که هیچ توجیهی در باره آن نمی توان قبول کرد. در کنار این اقدام غیرقابل پذیرش، اسرائیلی ها به ساخت غیرقانونی شهرک های یهودی نشین در خاک فلسطینی ها ادامه می دهند.
احداث دیوار به وسیله اسرائیلی ها فشارهای زیادی را بر مردم فلسطین به همراه آورده است و وضعیت انسانی را در شهرهای فلسطینی به سوی فاجعه بار شدن سوق می دهد.
رسانام**1502**1613


21/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن