تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819285065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست ثبت احوال چهارمحال وبختیاری معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست ثبت احوال چهارمحال وبختیاری معرفی شد خبرگزاری پانا:سرپرست ثبت احوال چهارمحال وبختیاری امروز در آیینی با حضور معاون اسناد هویتی ثبت احوال کشور، مشاور رییس سازمان ثبت احوال و جمعی از مدیران استانی معرفی شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان ساعت 14:17



به گزارش خبرگزاری پانا،دراین آیین از خدمات هشت ساله عبدالرسول غزالی مدیرکل سابق ثبت احوال چهارمحال وبختیاری تقدیر و محمد علی رفیع پور به عنوان مدیرکل جدید منصوب شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری در این آیین گفت: برنامه ریزی و تصمیم گیری در دنیا امروز برپایه آمار صحیح و دقیق انجام می شود.
خدابخش مرادی افزود: ثبت به موقع و دقیق وقایع حیاتی تولد، ازدواج ، طلاق، فوت و مهاجرت در توسعه همه جامعه کشور نقش مهمی دارد.
وی گفت: با ثبت وقایع حیاتی از جمله مهاجرت می توان در زمینه کاهش مهاجرت برنامه ریزی کرد .
مدیرکل سابق ثبت احوال چهارمحال وبختیاری گفت:هم اکنون در استان یک میلیون و 800 هزار سند، آرشیو الکترونیکی شده است.
عبدالرسول غزالی افزود: با اجرای طرح آرشیو الکترونیکی برای صدور شناسنامه و اسناد سجلی نیاز به انتقال از شهری به شهر دیگر نیست و شناسنامه ها و اسناد یکروزه صادر می شود.
وی گفت: هم اکنون در استان چهارمحال وبختیاری 140دفتر پیشخوان دولتی در مناطق شهری و روستایی فعال است که از این تعداد 12دفتر شهری وشش دفتر روستایی خدمات ثبت احوال را ارائه می دهند.
وی اظهار کرد: سالانه یک سوم جمعیت استان چهارمحال وبختیاری به ثبت احوال مراجعه و خدمات دریافت می کنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن