تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه دستگاه‌ها بايد به تقويت پست بانک ايران کمک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۲۰ب.ظ)
نماينده اورامانات کرمانشاه: همه دستگاه‌ها بايد به تقويت پست بانک ايران کمک کنند همه دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط بايستي جهت گسترش خدمات‌رساني پست بانک ايران در روستاها و مناطق دوردست کشور به تقويت اين بانک کمک کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، نعمت‌الله منوچهري، نماينده مردم شهرستان اورامانات استان کرمانشاه در نشستي که با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران شرکت‌هاي تابعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در استان از جمله پست بانک ايران برگزار شد ضمن بيان مطلب فوق گفت: تقويت و حمايت از شعب و دفاتر خدمات بانکي شهري و روستايي اين بانک آسايش و رفاه هم وطنان در جاي جاي کشور را در انجام عمليات بانکي و امور مالي آنان تضمين مي‌کند.
همچنين امير لرستاني، مدير شعب پست بانک استان در اين نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد بانک، درخصوص صندوق تأمين مالي خرد روستايي، صندوق قرض‌الحسنه و اعطاي تسهيلات به دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي توضيحات کاملي را ارائه کرد.
وي ضمن اشاره به عامليت پست بانک ايران درمجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات خواستار حمايت و تسريع در افتتاح و انتقال حساب‌هاي دستگاه‌هاي مربوطه به اين بانک شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن