تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817046433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران به طور قطع، تعهداتي فراتر از NPT را نخواهد پذيرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۴۳ب.ظ)
دبير شوراي عالي امنيت ملي: ايران به طور قطع، تعهداتي فراتر از NPT را نخواهد پذيرفت دبير شوراي عالي امنيت ملي تصريح کرد: ايران به طور قطع درجريان مذاکرات هسته اي، تعهداتي فراتر از NPT را نخواهد پذيرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، علي شمخاني در نشست سياسي هفتگي با مديران و کارشناسان دبيرخانه شوراي عالي ضمن تشريح آخرين وضعيت تحولات منطقه، روند مذاکرات هسته اي ايران و 1+5 را تبيين کرد.
شمخاني شکل گيري بحران فزاينده در منطقه و ظهور موج سوم تروريسم را ناشي از تلاش غرب و بويژه آمريکا براي شکل‌دهي هندسه سياسي جديد درخاورميانه، فارغ از واقعيت‌ها و ضرورت‌هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي ذکر کرد و اظهار داشت: تنها ره‌آورد سياست‌هاي اشتباه غرب براي مردم منطقه، بي ثباتي، ناامني و نابودي سرمايه‌هاي اقتصادي و انساني بوده است.
نماينده مقام معظم رهبري تداوم اتخاذ رويکرد دوگانه در برابر تروريسم و به ويژه حمايت از معارضان مسلح براي مداخله در امور داخلي سوريه را موجب توسعه بحران و بي نتيجه ماندن ائتلاف ها و کنفرانس ها دانست و افزود: تنها راه حل موضوع سوريه احترام به دموکراسي و اراده مردم اين کشور در تعيين سرنوشت خود و کمک به تقويت امنيت به منظورفراهم شدن زمينه گفتگوهاي فراگير ميان طرفهاي سوري است.
وي فشارهاي آمريکا به مسؤولان لبناني براي نپذيرفتن هديه تسليحاتي ايران جهت مقابله با تروريسم را نمونه ديگري از تمايل اين کشور به استمرار ناامني در منطقه و در تناقض با ادعاي مبارزه با ترريسم عنوان کرد و اظهار داشت: بي شک اتخاذ اين رويه نمي تواند خارح از چارچوب سياست محوري حمايت از رژيم صهيونيستي و ضعيف نگاه داشتن ارتش لبنان ارزيابي شود.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي در خصوص نامه اخير اوباما به رهبر معظم انقلاب اسلامي گفت: نامه نگاري رئيس جمهور آمريکا داراي سابقه چندين ساله است و در برخي موارد نيز پاسخ هايي به اين مکاتبات ارايه شده است.
وي با انتقاد از رويکردهاي دوگانه هيئت حاکمه آمريکا که در مکاتبات محرمانه و مواضع اعلامي داراي تناقض هاي آشکار است، اين روش را صرفا اقدامي با هدف تاثير گذاري بر فضاي داخلي اين کشور عنوان کرد و افزود: مواضع صريح، شفاف و قاطع جمهوري اسلامي در موضوع هسته اي مجددا به رئيس جمهور ايالات متحده آمريکا يادآوري و بر عدم پذيرش برنامه غني سازي نمايشي از سوي جمهوري اسلامي ايران تاکيد شده است.
دبير شوراي عالي امنيت ملي همچنين تصريح کرد: ايران به طور قطع در جريان مذاکرات هسته اي، تعهداتي فراتر از ان.پي.تي را نخواهد پذيرفت.
دبير شوراي عالي امنيت ملي در ادامه با اشاره به روند گفتگوهاي هسته‌اي ايران با کشورهاي 1+5 ضمن تاکيد بر تداوم پايبندي جمهوري اسلامي ايران به سياست گفت و گوها و شفافيت کامل در برنامه صلح آميز هسته‌اي کشور خاطرنشان ساخت: همکاري‌هاي ايران با آژانس بين المللي انرژي اتمي مبتني بر شفافيت عملکرد و در چارچوب ان.پي.تي و حتي در برخي موارد فراتر از آن بوده و بازرسي هاي بي شمار آژانس از تاسيسات هسته‌اي و حتي نظامي جمهوري اسلامي اين موضوع را تاييد کرده است.
شمخاني در پايان يکي از دلايل اصلي کند بودن روند دستيابي به توافق در مذاکرات هسته‌اي را تعهد مطلق آمريکا به جلب رضايت رژيم صهيونيستي ذکر کرد و افزود: تداوم اين سياست ضمن ايجاد موانع جدي در مسير دستيابي به توافق، اثرات بازدارنده خود را بر فضاي مذاکرات تحميل خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن