تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب دبیرکل روحانیت مبارز در جلسه آتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انتخاب دبیرکل روحانیت مبارز در جلسه آتی تهران - ایرنا - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: در جلسه شب گذشته شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز مقرر شد تصمیم گیری درباره انتخاب دبیرکل این تشکل به جلسه آتی این تشکل موکول شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز در دفتر آیت الله محمد یزدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و فقط چهار نفر حضور نداشتند که عذر آیت الله علم الهدی عدم حضور در تهران بود و آقای دکتر روحانی هم به علت حضور جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه حضور نیافتند و گفتند که منتظر فرصت هستند تا در جلسات حضور یابند.
وی ادامه داد: جلسه شب گذشته با حضور 22 نفر از اعضا از جمله آیت الله محمد یزدی و آیت الله امامی کاشانی برگزار شد و در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی، به پیشنهاد کمیته سیاسی جامعه روحانیت مقرر شد گفت و گو درباره دبیرکل به جلسه بعد موکول شود تا حرمت آیت الله مهدوی کنی تا چهلمین روز درگذشت ایشان رعایت شود.
وی ادامه داد: در این جلسه برادامه مسیر آیت الله مهدوی کنی و چارچوب های مبنایی که ایشان و اعضای موثر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز قبلا مقرر کرده بودند، تاکید و تصریح شد که جامعه روحانیت مبارز همچنان اصولگرا است و اصولگرا خواهد بود.
وی تصریح کرد: علاوه بر این تاکید شد که از چارچوب های تعریف شده گذشته منحرف نمی شویم و خط مشی جدیدی تعریف نخواهیم کرد.
وی حمایت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را اصل اصیلی عنوان کرد که جامعه روحانیت مبارز همچنان بر روی آن تاکید دارد و توجه به مسائل و مشکلات مردم و فرهنگ کشور، مسائل آموزش و تربیت نسل جوان براساس سبک اسلامی همچنان در دستور کار جامعه روحانیت باقی خواهد ماند و این تشکل بنا دارد جایگاهی را که پیش از این براثر اعتماد مردم و گروه ها و جمعیت همسو به دست آورده حفظ و تقویت کند.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: در این جلسه برهمکاری مستمر با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شد و اعضا تاکید کردند که اگر آنها هم صلاح بدانند همانند گذشته در مسائل سیاسی همکاری کنیم و قرار شد آیت الله یزدی که رییس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم هستند این مساله را با اعضای آن در میان گذارند و مقدمات همکاری فراهم شود.
وی ابراز امیدواری کرد: جلسه آتی جامعه روحانیت مبارز که در دفتر آیت الله یزدی قرار است برگزار خواهد شد درباره دبیرکل تصمیم گیری شود.
به گفته مصباحی مقدم، جلسه آتی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز سه شنبه دو هفته بعد برگزار می شود.
وی همچنین درباره نشست سه جانبه حضرات آیات مصباح یزدی، محمد یزدی و موحدی کرمانی اظهارداشت: تصمیم گیری در این مورد در جامعه روحانیت مبارز صورت نگرفته و مربوط به جامعه نمی شود و ما هم در این باره خبری نداریم.
سیام**2021**9132**1572


21/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن