تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798669250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخراج و معاف از خدمت 310 نفر از ناجا در شش ماهه نخست سال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: احمدی مقدم در همایش ملی پلیس و ارتقاء سلامت اداری خبر داد:
اخراج و معاف از خدمت 310 نفر از ناجا در شش ماهه نخست سال
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در شش ماهه نخست امسال 310 نفر از ناجا اخراج و معاف از خدمت شدند که از این رقم 80 درصد به معافین از خدمت تعلق دارد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش ملی پلیس و ارتقاء سلامت اداری گفت: برگزاری این همایش علمی در ایامی که متعلق به امام حسین(ع) است می‌تواند پر معنا باشد، چرا که در تعلیمات دینی ما اساس حرکت مبارزه با شیطان و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی طبعا سازمانی بسیار گسترده و وسیع به لحاظ مکانی و زمانی است افزود: این سازمان بدون تعطیلی و در همه روزهای سال مشغول به فعالیت است و درگیر ترین سازمان با جامعه است و مردم از صبح هنگام که به محیط اجتماعی گام می‌گذارند شاهد خدمات پلیس هستند و حتی زمانی که در بستر خوابیده‌اند آرامش آنان با این تفکر است که پلیس آن را فراهم کرده است.

فرمانده ناجا همچنین اظهار داشت: چنین سازمانی که برای انجام وظایف خود از قدرت قانونی برخوردار است در معرض آسیبهای فراوانی قرار دارد چرا که کسی که قدرت دارد در معرض طمع دیگران است.

وی نیروی انتظامی را سازمانی عنوان کرد که مقدمات کار را برای دستگاه قضا فراهم می‌کند.

احمدی مقدم، حمایت مردم را پشتوانه نیروی انتظامی در برخورد با تبهکاران و مجرمان و متجاوزان از قانون دانست و افزود: نیروی انتظامی با دو نیروی کشش روبرو است ، به عنوان مثال در حوزه راهنمایی و رانندگی مردم از اینکه پلیس بتواند قانون را حاکم کند تقدیر می‌کنند اما به محض اعمال قانون کسانی که جریمه می‌شوند به نوعی احساس نارضایتی و ناراحتی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه گامهای بسیار زیادی در این سازمان در جهت ارتقای سلامت اداری برداشته شده است افزود: در یک دوره ده ساله در سال 82 آمارهای رسیدگی به تخلفات نشان می‌دهد که در این سال 4 هزار و 112 پرونده در کمیسیونها مطرح شده و 2 هزار و 600 نفر اخراج و معاف از خدمت شدند که این رقم در سال 92 به 2 هزار و 100 عدد کاهش یافته است و در شش ماهه نخست سال 93 بر اساس آمارها 663 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است و 310 نفر اخراج و معاف از خدمت شده‌اند که 80 درصد از این رقم به معافین از خدمت تعلق دارد.

احمدی مقدم در خصوص احترام به حقوق شهروندی اظهار داشت: بعد از حوادث کهریزک در سال 89 نیروی انتظامی توانست از نمرده 25 در حوزه احترام به حقوق شهروندی به نمره 85 برسد.


وی همچنین از تشویق 3 هزار و 800 نفر از کارکنان صحیح العمل خبر داد و بیان داشت: در شش ماهه نخست سال 93 3 هزار و 800 نفر از کارکنان ناجا با رقمی یک میلیارد و 100 میلیون تومان تشویق شدند که این کارکنان کسانی بوده‌اند که پیشنهادات را رشوه را رد کرده بودند.

سردار احمدی مقدم اضافه کرد: در همه دنیا به هنگام ارزیابی سلامت اداری دستگاه پلیس در پایین‌ترین مراتب سلامت قرار دارد.البته این موضوع طبیعی است چرا که محیط به گونه ای است که پلیس را در معرض آلودگی قرار می‌دهد.

وی مبارزه با فساد را یکی از مهم‌ترین عوامل بقا و استمرار حکومت‌ها دانست و بیان داشت: مبارزه با فساد یعنی افزایش کارآمدی و افزایش کارآمدی نتیجه جلوگیری از فساد است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان پیشگام خود را در مسیر بوته آزمایش قرار داده است و سازمانی مثل نیروی انتظامی که شأنش ارائه خدمات به مردم خود را از زاویه دید مردم مورد بررسی قرار داده است.

وی با بیان اینکه در مبارزه با فساد رفتارهای شعاری، احساسی و ضربتی پاسخگو نیست اظهار داشت: اگر مبارزه با فساد بر مبنای برنامه ریزی دراز مدت،‌عزم جدی و پیگیری نباشد حالت ارتجاعی خواهد داشت و به نتیجه نمی رسد و به نقطه قبل باز نشستگان خواهد گشت.

خبر درحال تکمیل است//







تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن