تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804042906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت ‌‌وكيل فراري در پرونده قتل خواهر شهيد لاجوردي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازداشت ‌‌وكيل فراري در پرونده قتل خواهر شهيد لاجوردي
وكيل دادگستري كه متهم است در جريان پرونده قتل خواهر شهيدلاجوري نقش داشته سرانجام بازداشت شد. وي ادعا مي‌كند تنها در انتقال جسد به عامل قتل كمك كرده‌ است.


به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از روز دو‌شنبه 28 بهمن ماه سال قبل همزمان با اعلام ناپديد شدن خواهر شهيد لاجوردي در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت.
نخستين تحقيقات نشان داد خواهر شهيد لاجوردي زن 70 ساله‌اي است كه همراه دو پسر و دو عروسش در ساختمان سه طبقه‌اي در شرق تهران زندگي مي‌كند. در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد زن سالخورده بعد از تمام شدن كلاس درس ديني در خانه‌اش ناپديد شده است.
در حالي كه تحقيقات جريان داشت، كارآگاهان از كشف جسد زني حوالي شهرستان دماوند با خبر شدند. مردي افغان به مأموران كلانتري دماوند خبر داده بود جسد را كنار سطل زباله‌اي در سرازيري منطقه دشت مزار پيدا كرده است. مأموران پليس دماوند وقتي در محل حاضر شدند، با جسد در حالي كه داخل پتو و نايلوني پيچيده بود روبه‌رو شدند. بررسي‌ها نشان داد زن سالخورده، با اصابت ضربه به سرش كشته و جسد به اين مكان منتقل شده است. وقتي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد، تحقيقات نشان داد مقتول خواهر شهيد لاجوردي است. در ادامه پرونده با موضوع قتل تشكيل‌ شد و كارآگاهان جنايي پايتخت به دستور قاضي سپيدنامه بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي تحقيقات خود را براي شناسايي عامل يا عاملان قتل خواهر شهيد لاجوردي آغاز كردند.
مأموران در بررسي خانه مقتول، رد خوني را روي راه‌پله‌ها كشف كردند كه از طبقه دوم تا پاركينگ كشيده شده بود. بنابراين بررسي‌هاي بيشتر نشان داد مقتول در خانه عروسش به قتل رسيده و بعد جسدش به پاركينگ و از آنجا به دماوند منتقل شده است. در حالي كه در تحقيقات از خانواده مقتول معلوم شد تازه‌عروس روز حادثه با مادرشوهرش در خانه تنها بوده مأموران دريافتند پسر كوچك مقتول حدود هفت‌ماه قبل ازدواج كرده و اين در حالي بوده كه مقتول با اين وصلت مخالف بود و از آن زمان با عروسش اختلاف داشته است. بدين ترتيب كارآگاهان به عروس مقتول مظنون شدند و از او تحقيق كردند.
او در بازجويي‌ها ابتدا قتل مادر شوهرش را انكار كرد اما وقتي با مدارك روبه‌رو شد به قتل خواهر شهيد لاجوردي اعتراف كرد. وي گفت: هفت ماه قبل با شوهرم ازدواج كردم. مادر شوهرم با ازدواج ما مخالف بود اما با اصرار من و شوهرم سرانجام اين ازدواج انجام شد. بعد از اين من و شوهرم در طبقه دوم خانه مادر شوهرم زندگي مي‌كرديم اما اين پايان ماجرا نبود. او مخالفتش را با من ادامه مي‌داد تا جايي كه من از او كينه به دل گرفتم. ما چندين بار با هم مشاجره لفظي داشتيم تا اينكه روز حادثه در خانه بودم كه مقتول از بازار به خانه برگشت. وقتي وارد خانه شد دوباره با هم مشاجره داشتيم. من خيلي عصباني شدم و با ميله آهني كه از دار قالي در خانه داشتم چند ضربه به سرش زدم. وقتي او فوت شد با مردي كه از قبل با او آشنا بودم تماس گرفتم و موضوع قتل مادرشوهرم را به او گفتم و خواستم تا در انتقال جسد با من همكاري كند. ساعتي بعد او با ماشين نيساني به خانه ما آمد و دو نفري جسد را داخل پتويي پيچانديم و در حوالي شهرستان دماوند رها كرديم. با اعتراف متهم، مأموران پليس تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي و دستگيري همدست متهم آغاز كردند.
بررسي‌هاي ميداني و سوابق متهم نشان داد وي وكيل است. از طرف ديگر مشخص شد متهم بعد از حادثه به طور مرموزي ناپديد شده است تا اينكه سرانجام چند روز قبل كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت متهم را در مخفيگاهش شناسايي و دستگير كردند. متهم بعد از دستگيري در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كرد و گفت: من وكيل هستم و مدتي قبل از اينكه متهم عروس مقتول شود با او در شركتي آشنا شدم. روز حادثه او با تلفن من تماس گرفت و گفت كه مادرشوهرش را به قتل رسانده و از من خواست تا كمكش كنم و جسد را به بيرون از خانه انتقال دهم. من با ماشين نيساني به در خانه‌اش رفتم و جسد را دو نفري در حوالي دماوند رها كرديم. وي در پايان گفت: بعد از حادثه از ترس اينكه دستگير نشوم به خارج از تهران فرار كردم و زندگي مخفيانه‌اي را شروع كردم تا اينكه دستگير شدم. تحقيقات از متهم به دستور قاضي سپيدنامه ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن