تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815448349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع «حصر» در شرایط آرام ممکن است


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: رفع «حصر» در شرایط آرام ممکن است
روزنامه شرق: علی یونسی، دستیار ویژه رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی گفت‌وگویی کوتاه با «انصاف‌نیوز» داشته که در ادامه می‌خوانید.
 چگونه می‌شود وضعیت رسانه‌ای کشور را طوری پیش برد که اعتماد مردم به رسانه‌های داخلی تقویت شود تا به سوی شایعات رسانه‌های غیرداخلی به‌ویژه رسانه‌های فارسی‌زبان سوق پیدا نکنند؟
اگر ما به مطبوعات اعتماد کنیم، راهش این است که محدود نکنیم، آزادی بدهیم و اگر کسی خلاف کرد با خلاف آن برخورد شود. اینکه بگوییم نباید با خلاف برخورد کرد، درست نیست، ولی به‌دلیل احتمال خلاف نباید محدودیت ایجاد کرد. باید آزادی واقعا رعایت شود که رکن انقلاب است و انقلاب برای آزادی صورت گرفته و آزادی از اسلام و از استقلال جدا نیست. یعنی سه مقوله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از هم جدا نیست و از هم تفکیک‌ناپذیرند، هرکدام را کنار بگذارید بقیه هم خراب می‌شود. ولی در عین حال بگذاریم اگر کسی خلاف کرد با آن کسی که خلاف کرده قانونی برخورد شود، یعنی انصاف رعایت شود. در مورد کسی هم که خلاف کرده، مثلا اگر دروغ گفته یا تهمت زده، با او برخورد شود. ظرفیت دولت هم باید بالا برود، اگر در انتقاد بی‌انصافی هم شود، دولت باید ظرفیت و تحملش را بالا ببرد که بی‌انصافی‌ها را هم تحمل کند که الان هم همینطور است و رعایت می‌شود. ارگان‌های امنیتی و قضایی هم باید تحملشان را بالا ببرند و به مطبوعات اعتماد کنند.
 یکی از وعده‌های آقای روحانی پیش از انتخابات، تغییر شرایط حصر بود؛ روند پیگیری‌شده را چطور ارزیابی می‌کنید و فکر می‌کنید چه انتظاری برای مدت تحقق آن می‌توان از دولت داشت؟
دولت اختیاری در این زمینه ندارد، فقط می‌تواند زمینه را فراهم کند؛ شرایط اگر آرام شود و از جو سیاسی فاصله بگیریم و اگر فضا عادی و آرام شود ممکن است که دولت بتواند به این وعده‌اش برسد.
 فکر می‌کنید این اتفاق بیفتد؟
خیلی‌ها نمی‌خواهند، همیشه می‌خواهند جو با التهاب باشد. عده‌ای نمی‌خواهند جو آرام شود، اگر جو آرام شود به نظرم همین اتفاق می‌افتد.
 این عده‌ تندرو چه کسانی هستند؟
همین گروه‌های تندروی چپ و راست.



چهارشنبه, 21 آبان 1393 ساعت 09:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن