تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحولات کنونی، سناریوی قدیمی رژیم صهیونیستی برای تجزیه کشورهای منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سابق مجلس لبنان تاکید کرد تحولات کنونی، سناریوی قدیمی رژیم صهیونیستی برای تجزیه کشورهای منطقه است بیروت – ایرنا -«حسین الحسینی»رییس سابق مجلس نمایندگان لبنان تاکید کرد که تحولات کنونی در منطقه، سناریوی قدیمی رژیم صهیونیستی و حامیان بین المللی آن برای تقسیم و تجزیه کشورهای منطقه است.


به گزارش ایرنا،الحسینی در دیدار با « محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی از دهه هفتاد میلادی تاکنون برای تجزیه و تقسیم کشورهای منطقه طراحی و برنامه ریزی می کند و دسیسه های خود را در این زمینه با کمک حامیان بین المللی ادامه داده است.
وی خاطرنشان کرد: اسراییل همواره بدنبال راهی برای تضمین امنیت خود بوده و معتقد است امنیت آن با تجزیه و تقسیم کشورهای منطقه و بروز اختلاف های داخلی در میان کشورهای منطقه ممکن خواهد بود.
رییس مجلس سابق لبنان با اشاره به توطئه صهیونیست ها برای تشکیل رژیمی نژاد پرست در سراسر سرزمین های اشغالی، تصریح کرد: در لبنان میان گروه ها و طوایف مختلف همزیستی مسالمت آمیز وجود دارد و اسراییل نمی تواند آن را تحمل کند.
الحسینی و فتحعلی در این دیدار در باره تحولات منطقه و اوضاع لبنان گفت وگو کردند.
سفیر ایران در لبنان هم آخرین تحولات منطقه را تشریح و بر ضرورت هوشیاری ملت ها در برابر توطئه های تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
فتحعلی گفت: حفظ وحدت و انسجام ملت های منطقه مهمترین عامل پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است.

** تاکید برهمکاری های تجاری و بازرگانی بخش های خصوصی ایران و لبنان
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان همچنین با « محمد شقیر» رییس اتاق بازرگانی ، صنایع و کشاورزی لبنان دیدار و با وی در خصوص راه های گسترش همکاری های تجاری وبازرگانی بین بخش های خصوصی دو کشور گفت وگو کرد.
فتحعلی با اشاره به اینکه ظرفیت های ایران و لبنان بسیار فراتر از سطح همکاری های فعلی است ، بر لزوم تلاش و اهتمام بیشتر اتاقهای بازرگانی دو کشور تاکید کرد و خواستار تداوم تبادل هیات های تجاری و برگزاری نمایشگاه ها در بیروت و تهران شد.
شقیرنیز با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری ها بین اتاقهای بازرگانی و تجار بخش خصوصی ایران و لبنان ، آمادگی بیروت را برای تبادل هیات های تجاری و برگزاری نشست های تخصصی تجاری و بازرگانی بین دو کشور اعلام کرد.
خاورم ** 1324


21/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن