تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های کشور براساس استاندارهای جهانی عمل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: رسانه های کشور براساس استاندارهای جهانی عمل می کنند تهران - ایرنا - نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: رسانه های کشور امروز براساس استاندارهای جهانی عمل می کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا "ابراهیم نکو" عصر سه شنبه در جلسه نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات رسانه ها و مطبوعات شهرستان های استان تهران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، اظهار داشت: رسانه ها هنوز با برخی استانداردها فاصله دارند اما عملکرد آنان قابل قبول و پذیرش است و انتشار اخبار در کشور با سرعت انجام می شود.
وی با بیان اینکه سرعت و دقت یکی از اصول حوزه خبری شده است، گفت: خبرنگاران باید به ابزاری روزآمد مجهز شوند تا به جایگاه واقعی خود در حوزه رسانه دست یابند.
نکو، با بیان اینکه اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا در این حوزه عقب نمانند، خاطر نشان کرد: رسانه ها و مطبوعات شهرستان های استان تهران نیز با توجه به کمبود ها و برخی مشکلات عملکرد موفقی داشته اند.
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید نقاط قوت و ضعف مطبوعات و رسانه ها در شهرستان های استان تهران شناسایی و آسیب شناسی شوند تا به وضعیت مناسب تری برسند.
وی در بخش دیگری با انتقاد از نقدهای غیر منصفانه در برخی رسانه ها به ویژه در شهرستان های استان، از خبرنگاران خواست تا از انتشار اخبار کذب خودداری کرده و به طرح مشکلات شهرستان ها با هدف بهبود امور بپردازند.
نکو تاکید کرد: نقد منصفانه قابل پذیرش است و خبرنگاران وظیفه دارند با شجاعت به بیان نقاط ضعف شهرستان ها بپردازند.
در این نشست، نبود کیوسک های تخصصی توزیع مطبوعات و روزنامه ها، تعداد کم نشریه ها و مطبوعات محلی در شهرستان های استان و پیگیری تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خبرنگاران از مسائلی بود که توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسوولان شهرستان های استان تهران مطرح شد.
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 17 تا 23 آبان ماه 93 همه روزه از ساعت 9 تا 20 در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای است.
تهرام/7244//1348**1027


20/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن