تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819138870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه «با عاشوراييان» همزمان با اربعين حسيني در رشت برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳ب.ظ)
سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري رشت: نمايشگاه «با عاشوراييان» همزمان با اربعين حسيني در رشت برگزار مي شود سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري رشت از برگزاري نمايشگاه «با عاشوراييان» همزمان با اربعين حسيني در رشت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، عليرضا قانع از برگزاري نخستين آيين تجليل از فعالان هيئت‌هاي مذهبي، مداحان نونهال، نوجوان و پيرغلامان حسيني خبر داد و اظهار کرد: اين آيين همزمان با دهه سوم صفر و اربعين حسيني، با هدف ارج نهادن به سال‌ها خدمتگزاري براي حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) و به منظور تشويق و ترغيب هر چه بيشتر جوانان و نوجوانان به خدمتگزاري در رشت برگزار مي‌شود.
وي الگوسازي براي نسل جوان و نوجوان جامعه را از ديگر اهداف برپايي اين مراسم ذکر کرد و گفت: برگزاري اينگونه مراسمات موجب مي‌شود تا فرهنگ قدرداني و قدرشناسي از سال‌ها زحماتي که براي اقامه‌ عزاي امام حسين(ع) به وسيله‌ پيشکسوتان انجام شده، در جامعه‌ نهادينه شود.
قانع از برگزاري نمايشگاه «با عاشوراييان» در زمان برگزاري اين آيين خبر داد و افزود: در اين نمايشگاه آثاري شامل عکس‌هاي مراسم و آيين‌هاي عزاداري، پوسترها، نشريات توليدي، فيلم‌هاي سخنراني، مداحي، نوحه‌خواني، تعزيه، تصاوير سينه‌زني، کليپ‌هاي توليدي هيئت‌هاي مذهبي و... در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
اين مسئول فرهنگي با بيان اينکه آثار برگزيده نمايشگاه «با عاشوراييان» مورد تجليل و قدرداني قرار مي‌گيرند، تصريح کرد: نگاه زيبايي‌شناسانه، توجه به هويت و باورهاي ديني، آموزه‌هاي مذهبي و مفاهيم اخلاقي، رعايت سنت‌هاي حاکم بر خيمه‌ عزاداري، ترويج سبک زندگي ايراني - اسلامي و رفتارسازي و الگوسازي مناسب از جمله شاخص‌هايي است که در داوري آثار مورد توجه قرار مي‌گيرد.
سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري کلانشهر رشت خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات و آگاهي‌هاي بيشتر به سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري رشت واقع در رشت، ابتداي خيابان سعدي، خانه فرهنگ و هنر مراجعه و يا با شماره تلفن 33264640 تماس بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن