تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی توزیع گوشت قرمز از اولویت های شبکه دامپزشکی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی: ساماندهی توزیع گوشت قرمز از اولویت های شبکه دامپزشکی است چایپاره، ارومیه - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: ساماندهی توزیع گوشت قرمز در استان یکی از مهم ترین طرح های محوری این اداره کل است.


کامیار داهیم عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روزانه 100 تن گوشت قرمز در استان تولید می شود که از این میزان گوشت قرمز تولیدی در کشتارگاه ها، 40 درصد تحت نظارت این اداره کل است و در نظر داریم تا پایان سال جاری این میزان نظارت را به 80 درصد برسانیم.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح دو کار اساسی نیاز است صورت گیرد افزود: یکی از این طرح ها اصلاح ساختار کشتارگاه های سنتی استان به صنعتی است که در این زمیه با همکاری استانداری و فرماندارهای استان اقدام به اصلاح ساختار کشتارگاه با ارائه تسهیلات بانکی می کنیم.
وی گفت: موضوع دیگر مربوط به ساماندهی خود لاشه ها و گوشت قرمز است که از اولویت ترین طرح هاست و به زودی انجام می گیرد.
وی افزود: بر اساس این طرح پلمپ های امنیتی بر روی لاشه ها زده می شود که این پلمپ های امنیتی از میزان کشتارهای غیرمجاز در سطح استان می کاهد.
وی اضافه کرد: این پلمپ ها طوری طراحی شده اند که هیچگونه کپی برداری از روی آنها امکان پذیر نبوده و موجب امنیت بیشتر گوشت قرمز می شود.
مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم این پلمپ ها مشخص کردن نوع دام، جنس دام و سن دام کشتار شده است گفت: نصب پلمپ این حق را به مشتری و مصرف کننده می دهد که خودش انتخاب کننده نوع دام و جنس دام برای مصرف خود باشد.
7128/581


20/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن