تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کشته بر اثر حمله مجدد به چند اسرائیلی با چاقو


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



یک کشته بر اثر حمله مجدد به چند اسرائیلی با چاقو
ساعاتی بعد از حمله به یک سرباز اسرائیلی در "تل‌آویو" سه اسرائیلی دیگر در کرانه باختری با چاقو هدف حمله قرار گرفتند که یکی از آنها کشته شد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، ساعاتی بعد از حمله به یک سرباز اسرائیلی در "تل‌آویو" سه اسرائیلی دیگر در کرانه باختری با چاقو هدف حمله قرار گرفتند که یکی از آنها کشته شد.
    بر اساس گزارش "بی بی سی" (BBC)، حمله دوم در شهرک‌ یهودی‌نشین "الون شوات" در کرانه باختری رخ داد که در آن یک زن اسرائیلی جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر زخمی شدند.
    بر پایه این گزارش، فرد مهاجم که گفته شده فلسطینی است، ابتدا تلاش کرده با خودرو عابران را زیر بگیرد اما بعد از برخورد با دیوار از ماشین پیاده شده و با چاقو به کسانی که در ایستگاه اتوبوس بودند، حمله کرده است. او در نهایت هدف حمله هدف شلیک گلوله قرار گرفته و با وضعی وخیم به بیمارستان منتقل شده است.
    بی بی سی افزود: «پیش از آن پلیس یک فلسطینی را به اتهام حمله‌ای مشابه به یک سرباز اسرائیلی در یک ایستگاه قطار در تل‌آویو دستگیر کرده بود.»
    این شبکه اگلیسی افزود: «به گفته پلیس این سرباز در اثر ضربه چاقو به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. فردی که در ارتباط با این حمله دستگیر شده اهل "نابلس" در بخش اشغالی کرانه باختری است.»
      104  




۱۹/۰۸/۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن