تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803207695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقاي رئيس‌جمهور! سكان وزارت علوم را به چهره‌اي بي‌حاشيه بسپاريد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آقاي رئيس‌جمهور! سكان وزارت علوم را به چهره‌اي بي‌حاشيه بسپاريد
سازمان بسيج اساتيد كشور با نگارش نامه‌اي به رئيس‌جمهور خواستار معرفي چهره‌اي دلسوز، ارزشي و معتدل، مدير و باورمند به تلاش براي كسب مرجعيت علمي جهاني و بي‌حاشيه در مسائل سياسي براي سكانداري وزارت علوم تحقيقات و فناوري شدند.


سازمان بسيج اساتيد كشور با نگارش نامه‌اي به رئيس‌جمهور خواستار معرفي چهره‌اي دلسوز، ارزشي و معتدل، مدير و باورمند به تلاش براي كسب مرجعيت علمي جهاني و بي‌حاشيه در مسائل سياسي براي سكانداري وزارت علوم تحقيقات و فناوري شدند.
سازمان بسيج اساتيد دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور با ارسال نامه‌اي به دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور تقاضا كرد چهره‌اي دلسوز، ارزشي و معتدل، مدير و باورمند به تلاش براي كسب مرجعيت علمي جهاني و بي‌حاشيه در مسائل سياسي براي سكانداري اين وزارتخانه مهم معرفي كند تا پس از رأي اعتماد مجلس محترم شوراي اسلامي بتواند با حركت بر مبناي اعتدال و آرامش، بذر اميد را در دل دلسوزان و دغدغه‌مندان جامعه دانشگاهي بكارد و با توجه به الزامات اجتناب‌ناپذير شرايط فعلي كشور و منطقه، فضاي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي مسير پيشرفت پايدار و استوار بلندمدت نظام اسلامي را فراهم و از افت بيشتر علمي دانشگاه‌ها به جهت عدم ثبات مديريت جلوگيري كند.
متن كامل نامه اين سازمان به رئيس‌جمهور كه رونوشتي از آن براي هيئت رئيسه محترم مجلس شوراي اسلامي ارسال شد، بدين شرح است.
حضورحجت‌الاسلام‌والمسلمين جناب آقاي دكترحسن روحاني
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
با سلام و تقديم احترام، جنابعالي به دليل تجربيات فراوان در پست‌هاي گوناگون نظام مقدس جمهوري اسلامي به اين مهم بيش از ما واقفيد كه نقش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در توليد علم، تربيت مديران استراتژيك و نخبگان اجتماع و به اين دليل كه در پيشبرد سه‌پايه اقتدار ملي يعني علم، اقتصاد و فرهنگ، نقشي يكتا و بي‌بديل دارد و بر همين پايه‌ بارها تأييد فرموده‌ايد براي اينكه دانشگاه‌ها بتوانند وظايف و رسالت اصلي خود را در اين عرصه و منطبق با سند چشم‌انداز ايفا نمايند، حفظ آرامش محيط دانشگاه‌ها و دور نگه‌داشتن آن از نفوذ جريان‌هاي سياسي گوناگون يك الزام مهم است.
زيرا جريان‌هاي سياسي تلاش دارند كه مراكز اقتدار‌آفرين نظام را به باشگاه سياسي تبديل و در اين صورت اين نهاد مقدس از حركت در مسير اصلي خود بازمانده و گاهي نيز ممكن است تغيير جهت داده و به اتاق جنگ عليه نظام جمهوري اسلامي تبديل گردد.
 جناب آقاي دكتر روحاني، رئيس‌جمهور محترم، جنابعالي نيز بهتر مي‌دانيد كه غربزدگان داخلي كه شايد تعداد آنها از چند صد نفر تجاوز نكند به دلايل گوناگون و به‌خصوص به جهت شكست استراتژيك امريكا در منطقه، در حال حاضر چيزي براي مطرح كردن ندارند. آنها در برهه‌هايي توانستند در سكانداري بعضي از وزارتخانه‌هاي كشور به‌خصوص وزارت علوم تأثيرگذار باشند.  به‌رغم ژست دموكراسي‌خواهي، هم‌نوا با برنامه‌هاي دولت جنايتكار امريكا، فتنه 78 را طراحي و عملياتي نمودند و در فتنه 88 نيز نقش فراواني داشتند و امروز مانند ديروز تلاش مي‌كنند كه با نفوذ در گروه‌ها و جريان‌هاي اصلي، نقش پياده‌نظام دشمن را با ايجاد موانع در پيشرفت علمي جمهوري اسلامي ايفا نمايند و به فرموده مقام معظم رهبري در بعضي دوره‌ها با چنبره زدن بر بعضي مناصب وزارت علوم با عناد هرچه‌ تمام‌تر در راه پيشرفت علمي كشور سنگ‌اندازي و مانع‌تراشي مي‌كردند.  از اين‌رو تلاش بعضي از اين شكست‌خوردگان براي تحت‌تأثير قرار دادن مديريت اين وزارتخانه راهبردي، در يك سال اخير براي معتقدان به انقلاب اين دغدغه را ايجاد نموده است كه آنها در‌ پي آنند اين ظرفيت عظيم كه به‌خصوص در يك دهه اخير توانسته با خيز بزرگ علمي خود، كشور را در بسياري از حوزه‌هاي علمي چون هسته‌اي، هوا- فضا، پزشكي، نانو، بيو، سلول‌هاي بنيادي و بسياري ديگر از حوزه‌ها به‌پيش برده به يك تهديد براي نظام مقدس اسلامي تبديل نمايند.
رياست محترم جمهور
سازمان بسيج اساتيد كه حجم 40 هزار نفري از اعضاي هيئت علمي و مدرسان دانشگاه‌ها را در خود جاي‌ داده است، از جنابعالي استدعا مي‌نمايد چهره‌اي دلسوز، ارزشي و معتدل، مدير و باورمند به تلاش براي كسب مرجعيت علمي جهاني و بي‌حاشيه در مسائل سياسي براي سكانداري اين وزارتخانه مهم معرفي كند تا پس از رأي اعتماد مجلس محترم شوراي اسلامي بتواند با حركت بر مبناي اعتدال و آرامش، بذر اميد را در دل دلسوزان و دغدغه‌مندان جامعه دانشگاهي بكارد و با توجه به الزامات اجتناب‌ناپذير شرايط فعلي كشور و منطقه، فضاي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي مسير پيشرفت پايدار و استوار بلندمدت نظام اسلامي را فراهم و از افت بيشتر علمي دانشگاه‌ها به جهت عدم ثبات مديريت جلوگيري نمايد. توفيق روزافزون جنابعالي و همكاران معززتان در هيئت دولت جمهوري اسلامي را از خداوند بزرگ مسئلت مي‌نماييم.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن