تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804794113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه در هتل بوستان چشم انتظار خبرهای مهم مذاکرات هسته ای هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه ای بر نشست سه جانبه عمان؛ همه در هتل بوستان چشم انتظار خبرهای مهم مذاکرات هسته ای هستند مسقط - ایرنا- وقتی خبر می رسد یک یا چند تن از مقامات عمانی یا از هیات های مذاکره کننده در جایی نزدیک به محل مذاکرات در هتل بوستان دیده شده اند، خبرنگاران بسرعت به آن محل می روند اما خیلی زود هیجان شان فروکش می کند.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در حالی که رییس دستگاه دیپلماسی و نمایندگان کشورمان در این مذاکرات بسیار مهم و البته نفس گیر، تلاش دشوار خود را در دستیابی به راه حلی منطقی که ضامن حقوق ملت ایران باشد، پی می گیرند، میلیون ها نفر در سراسر جهان منتظر شنیدن خبرهای جدید از این گفت و گوها هستند.
در این میان، نمایندگان رسانه های خارجی و ایرانی حاضر در هتل کاخ بوستان مسقط در دومین روز از مذاکرات هسته ای میان نمایندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران، آمریکا و هماهنگ کننده کشورهای 1+5 همچنان منتظر درز حتی کوچکترین خبر از نتایج گفت و گوها هستند تا بسرعت آن را در معرض اطلاع همگان قرار دهند.
دیروز و امروز در 9 طبقه این هتل، نمایندگان سیاسی و اهالی رسانه هر دو بودند. از مناظر و از اطعمه و اشربه غیر محلی و محلی مخصوصا مسقطی لذت بردند و فردا نیز در این قصر می مانند تا هر یک به زعم خود شاید کام شان در مسقط شیرین شود.
قصر فوق مجلل «البوستان» که در نزدیکی های مسقط قرار دارد ، یکی از زیباترین هتل های دنیا توصیف شده است . ارتفاع سالن اصلی (لابی) هتل که دارای سقف گنبدی شکل زیبایی است ، حدود 40 متر بوده و از تاج محل هند نیز بیشتر است و لوسترهای بسیار بزرگی بر آن تعبیه شده که وزن بزرگترین آنها بیش از 5 تن است.
بی جهت نیست که خانم بارونس کاترین اشتون در بدو ورود به این کاخ، به سقف و ستون ها و گنبد عظیم آن، خیره شد و دلش نمی آمد از آن چشم بکند. همچنین درگاه ها و دیوارهای مس کوبی شده با سبک های سنتی ، پنجره های متعدد در طبقاتی مختلف بطور مدور ، حوض و مسجمه مرکزی و محل نشستن میهمانان هتل که دور حوض بزرگ قرار گرفته، به علاوه ویژه گی های جالب و دیدنی دیگر، نه تنها برای تازه واردان بلکه انگار برای هر کس که بارها آنها را دیده هم ، خیره کننده است.
خبرنگاران و عکاسان هم در این محیط شادتر به نظر می رسند و خوش و بش بیشتری می کنند. فرق نمی کند کجایی باشند، صمیمانه تر با یکدیگر صحبت می کنند. آنها اغلب از کشور میزبان هستند. حضور نمایندگان رسانه های خبری عمده از چند کشور عربی و غربی هم قابل توجه است. بچه های صدا و سیما و خبرنگاران ایرنا و ایسنا ، نمایندگان رسانه ای ایران را تشکیل می دهند.
برخی از اهالی رسانه درباره محتوا و نتیجه مذاکرات با یکدیگر گمانه زنی می کنند. برخی رسانه ها از آماده شدن برای کنفرانس خبری می گویند و در نهایت ، این، مسوولان تیم های مذاکره کننده هستند که به غیر از اخبار آغاز و پایان مذاکرات ، چیز دیگری را تایید نمی کنند.
حدود ساعت 16 امروز به وقت محلی ، حاضران در لابی هتل خانم اشتون و همراهان وی را دیدند که به سمت در خروجی حرکت می کردند. لحظاتی بعد ، جان کری و همراهان وی هم از هتل خارج شدند. برخی از خبرنگاران حدس زدند دلیل خروج آنان ، گشت و گذار باشد.
هوای عمان در این فصل بسیار معتدل و مطبوع است. چهره عمانی ها هم آرامش و صمیمیتی دلنشین دارد. فضای رسانه ای در هتل کاخ البوستان نیز در وضع فعلی با جنب و جوش اما در عین حال، کم سر و صداست. در چنین فضایی تنها یک خبر می تواند نشاط و هیجان را با این آرامش همنشین کند.
این خبر برای ملت ایران چیزی نیست جز خبر قبولاندن حقوق هسته ای مسلم خود به کسانی که تاکنون از آن طفره رفته اند و مساله ای عادی را به بحرانی ساختگی تبدیل کرده اند.
سیام/1449


19/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن