تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814763413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شيوه سنتي توزيع کالا بايد تغيير کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۷ب.ظ)
شيوه سنتي توزيع کالا بايد تغيير کند فرماندار خمين گفت: اصلاح نظام توزيع کالاي اساسي و مهار گراني در بخش هاي مختلف مصرف نيازمند تغيير شيوه سنتي توزيع است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مهدي ساداتي روز دوشنبه در نشست مشترک ستاد تنظيم بازار و کميسيون هماهنگي تعزيرات حکومتي خمين افزود: واسطه ها و دلالان در افزايش قيمت کالا نقش به سزايي دارند که بايد اين رويه ساماندهي شود.
وي اظهار کرد: تنظيم بازار و ثبات قيمت ها يکي از اولويت ها و دغدغه هاي اصلي دولت است که براي رفع آن بايد تلاش مضاعفي شود.
ساداتي با بيان اينکه تحريم هاي اقتصادي دشمنان با اجراي اقتصاد مقاومتي و مديريت صحيح بي اثر مي شود، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتي بايد سرلوحه کار قرار بگيرد.
وي افزود: همه مسوولان خدمتگزار مردم هستند و امروز پاسخگويي شفاف و توضيح منطقي به مردم رويکرد اصلي سيستم اداري شهرستان است و دستگاه هاي اجرايي بايد براي تأمين رفاه، آسايش و رضايت مردم تلاش کنند.
ساداتي در ادامه بر پيگيري تهيه و توزيع آرد در روستاهاي فاقد نانوايي و لزوم نظارت بيشتر بر اصناف شهرستان و بويژه نانوايي ها تأکيد کرد.
در اين نشست مقرر شد بخشداران مرکزي و کمره نسبت به پيگيري وصول سهميه آرد روستايي و توزيع آن از طريق تعاوني دهياري هاي بخش مربوطه در بين روستاهاي فاقد نانوايي اقدام کنند.
هماهنگي در خصوص بهينه سازي مصرف سوخت در شهرستان از طريق کنترل خروج غير قانوني سوخت حواله اي از شبکه توزيع توسط شرکت پخش فرآورده هاي نفتي شهرستان و جذب بازرسان افتخاري براي بازرسي از نانوايي ها و توجيه آنها در خصوص نحوه برخورد با تخلفات توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از ديگر مصوبات اين جلسه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن