تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت 90 درصدي تونل حکيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۵۸ب.ظ)
پيشرفت 90 درصدي تونل حکيم جانشين مجري طرح هاي تونلي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران از پيشرفت 90 درصدي عمليات اجرايي تونل حکيم خبر داد و گفت: تا چند روز آينده عمليات نصب جت فن هاي تونل نيز به پايان مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي پورهاشمي با اعلام اين مطلب اظهار داشت: تونل حکيم پنجمين تونل شهري شهر تهران است که مراحل ساخت آن با سرعت و کيفيت بالايي در حال اجراست.
وي با بيان اينکه پروژه ساخت تونل حکيم يکي از پروژه هاي مهم شهر تهران به حساب مي آيد افزود: اين پروژه در تابستان سال گذشته آغاز شد و عمليات حفاري آن با ثبت يک رکورد خوب ظرف 9 ماه به اتمام رسيد.
پورهاشمي اضافه کرد: ميانگين سرعت حفاري در تونل نيايش حدود 1.2 متر در روز بود که اين عدد در تونل حکيم به 1.9 متر در روز رسيده است.
وي با اشاره به اتمام عمليات لاينينگ تونل حکيم گفت: عمليات لاينينگ و بتن ريزي تونل در اواخر اسفند سال گذشته آغاز شد و ظرف 8 ماه در 9 آبان امسال به پايان رسيد.
پورهاشمي تصريح کرد: سرعت عمليات حفاري و لاينينگ در تونل حکيم 30 درصد بيشتر از تونل نيايش بوده است که اين امر رکورد خوبي براي تونل سازي شهر تهران محسوب مي شود.
وي با بيان اينکه تونل حکيم تونلي دو قلو با حدود 3016 متر طول است اظهار کرد: اين تونل تونلي شرقي _غربي است که در هر 200 متر يک دسترسي اضطراري ساخته شده است.
پورهاشمي با اشاره به محدوده قرار گيري تونل حکيم گفت: تونل شهيد حکيم که در امتداد بزرگراه رسالت و در محدوده عبور از بوستان جنگلي چيتگر قرار دارد بدون احتساب رمپ هاي ورودي و خروجي، معبري 2049 متري است که 1023 متر از اين رقم مربوط به تونل شمالي و 1026 متر آن مربوط به تونل جنوبي است. طول اين پروژه با احتساب تونل هاي ارتباطي و رمپ هاي ورودي و خروجي به 3016 متر مي رسد.
وي خاطر نشان کرد: تونل شهيد حکيم همانند تونل هاي نيايش و اميرکبير به صورت آب بند کامل و هوشمند احداث مي شود و داراي 4 دسترسي اضطراري خواهد بود.
پورهاشمي در ادامه با اشاره به ورود 26 دستگاه جت فن به درون کارگاه تونل گفت: هم اکنون عمليات نصب جت فن ها آغاز شده و ظرف چند روز آينده عمليات نصب به پايان مي رسد.
وي اضافه کرد: تمامي سيستم هاي آي تي اس و هوشمند سازي يا خريداري شده و يا در حال عقد قرارداد و ورود به کشور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن