تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوسازي پايدار و جايگاه آن در برنامه و بودجه شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
نوسازي پايدار و جايگاه آن در برنامه و بودجه شهرداري تهران نشست تخصصي نوسازي پايدار و جايگاه آن در برنامه و بودجه شهرداري تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباداله فتح اللهي عنوان کرد: ضرورت داشت جايگاه نوسازي به عنوان يکي از مأموريت هاي مورد تأکيد شهرداري تهران در برنامه و بودجه شهرداري تهران با نگاه دقيق متخصصان و کارشناسان مربوطه بررسي شود تا مشخص گردد چگونه مي توان اين مأموريت حساس را در برنامه 5 ساله و بودجه سنواتي اين دوره مديريتي دنبال کرد.
وي نوسازي را ايجاد قابليت براي استمرار زندگي در شهر تعريف کرد و گفت: شهر هم همانند ساير موجودات زنده به مرور زمان دچار فرسودگي مي شود و اين فرسودگي در قسمت هايي از شهر، نظير بافت هاي فرسوده که طبق استانداردهاي شهرسازي شکل نگرفته اند ضريب مضاعف مي گيرند و در نتيجه فرسودگي در ابعاد اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و غيره نيز به بعد فرسودگي کالبدي اضافه مي شود.
فتح اللهي با اعلام اين که بر مبناي مطالعات انجام شده، جهشي در نوسازي در سال 1390 به دليل ارائه تراکم تشويقي اتفاق افتاده است، اظهار کرد: اگر بخواهيم نوسازي پايدار داشته باشيم، بايد مکانيسم آن را به گونه اي طراحي کنيم که اين امر بصورت ديناميک و پويا و نه به واسطه ارائه تسهيلات و تشويقات اتفاق بيفتد.
مديرعامل سازمان نوسازي شهر تهران يادآور شد: بيشترين سهم از تخفيفات ارائه شده، يعني 45 درصد از کل تخفيفات متعلق به پروانه هايي بوده که بين 200 متر تا 500 متر مساحت داشته اند.
وي با تأکيد بر لزوم تجديد نظر در بسته هاي تسهيلات تشويقي نوسازي، خاطرنشان کرد: سازمان نوسازي نسبت به تدوين بسته هاي تشويقي هدفمند اقدام کرده است به نحوي که مالکان پلاک هاي ريزدانه نيز به شرط تجميع بتوانند از تسهيلات در نظر گرفته شده در اين بسته هاي تشويقي بهره مند شوند.
مديرعامل سازمان نوسازي شهر تهران تصريح کرد: نوسازي را نمي توان بصورت مجرد در بخشي از شهر انجام داد، زيرا نوسازي يک پديده سلولي، ديناميک و پويا در کل شهر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن