تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804331113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان + تصاویر شاید به راحتی بتوان گفت که بازار گوشی های هوشمند این روزها شلوغ ترین بازار دنیای تکنولوژی است و شرکت های بسیاری تلاش می کنند تا در این بازار سود هرچه بیشتری به دست آورند. در این گزارش نگاهی داریم به کلک های بسیاری از این شرکت ها برای فروش هرچه بیشتر محصولاتشان.


دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
شاید بتوان گفت که در چند سال اخیر بازار تلفن همراه بیشترین سهم را در بازار دنیای تکنولوژی داشته است. موضوعی که باعث شده تا تمامی شرکت های بزرگ به فکر ورود به این بازار باشند و سعی کنند تا به نحوی محصولات خود را به فروش برسانند. اکثر شرکت های بزرگ همانند سامسونگ، اپل، HTC و ... سالانه یک گوشی را منتشر می کنند که به عنوان پرچمدار آن شرکت شناخته می شود. این گوشی ها معمولآ از نظر سخت افزاری کمی قوی تر شده اند و نرم افزار آن ها نیز نسخه های جدیدتری است، اما آیا این ویژگی ها می تواند تا صاحبان مدل های قبلی را برای خرید مدل جدید ترغیب کند؟ بسیاری از شرکت ها برای اینکه محصولات جدید خود را در این بازار شلوغ به مشتریان قبلی به فروش برسانند از روش هایی استفاده می کنند که گاه به هیچ وجه عادلانه نیستند. **گوشی پارسال شما ضعیف شده است یکی از معمول ترین حقه ها انتشار سیستم عامل جدیدی است که در دستگاه های قدیمی به خوبی اجرا نمی شود. به این شکل که برای مثال شرکت اپل نسخه جدیدی از iOS را منتشر می کند که از نظر ظاهری کمی زیباتر است و ممکن است در بخش هایی نیز امکانات بیشتری داشته باشد. با این حال این سیستم عامل جدید به دلیل سنگینی بیشتر و عدم بهینه بودن با سخت افزار قدیمی می تواند سرعت دستگاه را پایین آورد، به شکلی که کاربر تصمیم گیرد تا مدل جدیدتر را برای سرعت بیشتر خریداری کند. این موضوع تنها توسط شرکت اپل اجرا نمی شود اما این شرکت هر سال ثابت کرده ست که معمولآ دستگاه هایی با عمر بیشتر از 1 سال نمی توانند سیستم عامل جدید را به خوبی اجرا کنند. در تصویر زیر می توانید مقدار جست و جوی عبارت " آیفون آهسته" در فضای اینترنت را مشاهده کنید، عبارتی که پس از هر آپدیت نرم افزاری رشد بسیاری داشته است.
دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
**حقه های تصویری و طراحی روشی که به تازگی در میان شرکت ها شایع شده است حقه های طراحی و تصویری است که می تواند ظاهر دستگاه را به شکل زیباتر از واقعیت نشان دهد. برای مثال ایجاد کمی انحنا در کناره های قاب دستگاه می تواند باعث شود تا دستگاه کمی نازکتر از معمول به نظر آید ولی هنگامی که در دست نگه داشته شود ضخامت واقعی آن بیشتر مشخص می شود. در تصویر زیر می توانید نحوه نمایش و مقایسه گوشی های جدید اپل با مدل قدیمی را مشاهده کنید. شرکت اپل در این تصویر با کمی سایه توانسته مدل های جدید را بسیار نازک تر از مدل قدیمی نمایش دهد در حالی که این موضوع چندان حقیقت نداشته است. در تصویر دیگری که در وبسایت این شرکت منتشر شد برآمدگی دوربین این دستگاه حذف شده بود، ویژگی که یک ایراد در طراحی آیفون جدید محسوب می شود.
دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
 
دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
 
دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
**تبلیغات بیش از حد و غیر واقعی  دو شرکت سامسونگ و اپل بیشتر موفقیت خود را از طریق تبلیغات گسترده به دست آورده اند، موضوعی که بسیاری از شرکت های کوچکتر همانند سونی و HTC در آن چندان موفق نبوده اند. تبلیغات با این که می تواند برای اطلاع رسانی بسیار مفید باشد اما گاه تنها با هدف افزایش خریداران ایجاد می شود. این گونه تبلیغات اطلاعات دروغ و غیر واقعی را ارایه می دهند و باعث می شوند تا افراد بسیاری توقعات غیر واقعی از دستگاه های خود داشته باشند. یکی از عجیب ترین اتفاقات سال گذشته در دنیای تکنولوژی زمانی رخ داد که فردی تصویری را منتشر کرد که در آن به دروغ گفته شده بود آیفون های جدید می توانند در مایکروفر شارژ شوند، موضوعی که باعث شد افراد بسیاری گوشی های خود را از دست بدهند. این مثالی است که نشان می دهد بعضی افراد به راحتی فریب تبلیغات دروغین را می خورند، حتی آگر این تبلغات غیر واقعی و جعلی باشند.
دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
**ادعای محدود بودن تعداد گوشی‌ها برای افزایش فروش دیگر دیدن تصاویر صف های کیلومتری برای گوشی های آیفون عادی شده است، اما چه چیزی باعث این موضوع می شود؟ شرکت اپل هر سال اعلام می کند که تعداد گوشی هایش در ابتدا بسیار محدود است و برای همین مشتریان اگر سریع اقدام نکنند نمی توانند یک دستگاه را خریداری کنند، این صحبت ها خود یک روش تبلیغاتی و دروغین است که باعث می شود تا علاقه مندان با ایجاد صف های چند کیلومتری به شهرت این دستگاه ها اضافه کنند. هرچند که محدود بودن گوشی ها در بعضی از فروشگاه ها تا حدودی صحیح است اما آیا این وسایل آنقدر با ارزش هستند که فردی حاضر شود یک هفته در کنار یک فروشگاه چادر بزند؟
 دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
 
 دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
**گوشی جدیدتر یعنی گوشی بهتر شاید چند سال پیش تغییر یک گوشی تفاوت بسیاری را به همراه داشت، برای مثال ظرفیت بیشتری یا دوربین بهتر می توانست دلایل خوبی برای خرید یک دستگاه جدید باشد اما تلفن های همراه این روزها به استاندارد مشخصی رسیده اند و شاید تفاوت چندانی میان مدل امسال و پارسال وجود نداشته باشد. پردازنده قوی تر، صفحه نمایش روشن تر و حافظه بیشتر ویژگی هایی است که در تمامی گوشی های جدید مشاهده می شود اما آیا این ویژگی ها می توانند تفاوتی اساسی برای شما به همراه داشته باشند؟
دروغ‌های گوشی‌سازان برای فروش محصولاتشان
  بیشتر ما استفاده های معمول و مشخصی از تلفن هایمان داریم و به همین علت چنین ویژگی های چندان تاثیری در استفاده های ما ندارند اما با این حال افراد بسیاری برای خرید جدیدترین مدل ها مبالغ بسیاری را هزینه می کنند. اگر تصمیم دارید تا تلفن همراه خود را تعویض کنید پیشنهاد می کنیم تا این نکات را در نظر داشته باشید و دقت کنید که فریب شرکت های بزرگ را نخورید.اخبار مرتبط:عرضه گوشی لوکس هوشمند ساخته شده از یاقوت در بازار + قیمت و تصاویرجدید ترین قیمت انواع گوشی تلفن همراه در بازار+ جدولعرضه گوشی همراه لامبورگینی در امارات +عکس

دوشنبه 19 آبان 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن