تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798264288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه از پیاده راه 17شهریور ناراضی اند/ طومار کسبه منطقه در اعتراض به مشکلات


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: همه از پیاده راه 17شهریور ناراضی اند/ طومار کسبه منطقه در اعتراض به مشکلات جامعه > شهری - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

هنوز پياده راه 17 شهريور سه سالگي خود را جشن نگرفته كه انتقادات كسبه و اهالي محل پاي اعضاي شوراي شهر به آن را باز كرده بگونه‌اي كه احتمال بازگشايي مجدد اين پياده راه دور از انتظار نيست!
پياده راهي كه قرار بود در تمامي كناره‌هاي مسيرش فضاي سبز و آبنما جانمايي شود و حتي قرار بود المان‌هاي شهدا نيز در اطراف آن ساخته شود؛ اما حالا نه تنها به فضايي معنوي و مذهبي تبديل نشده؛ بلكه محلي براي اعتراضات اهالي محل شده است.
اواخر سال 90 بود كه شهرداري تصميم به ايجاد زيرگذر ميدان امام حسين(ع) و بعد از آن نيز تصميم به تغيير در چهره يكي از قديمي‌ترين ميدان‌هاي شهر(ميدان امام حسين(ع)) گرفت و ايجاد پياده راه تا ميدان شهدا كه 1250 متربود نيز يكي ديگر از اقداماتي بود كه پس از ساماندهي ميدان امام حسين در دستور كار قرار گرفت.
ساماندهي كه نه تنها موجبات خوشحالي كسبه را فراهم نكرد؛ بلكه به گفته خودشان موجب شد تا آنها ضمن پركردن عريضه‌هاي متعدد، دست به دامن اعضاي شوراي شهر شده و در هر مجلسي كه در محلشان برپا مي‌شود، حل مشكل اين پياده راه‌ به ترجيح بند سخنانشان بدل شود.
خيابان 17 شهريور از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان شهدا در گذشته معروف به صنف اتومبيل و موتورفروش‌ها بود، اما حالا يا بسياري از اين نمايشگاه‌ها تعطيل شده و يا باقيمانده كسبه نيز بدون مشتري اوقاتشان را سپري مي‌كنند.
مرتضي طلايي نايب رئيس شوراي شهر تهران يكي از اعضاي شوراي شهر است كه به اجراي طرح پياده راه 17 شهريور انتقاد دارد و معتقد است بايد براي آن چاره‌اي انديشيد تا مجبور به باز كردن اين پياده راه نشويم.
وي مي‌گويد كه در ساخت و اجراي طرح پياده راه 17 شهريور منافع ذينفعان كه كسبه هستند رعايت نشده و از اعضاي شوراي شهر خواسته است تا به صورت اورژانسي راه حلي را براي رفع اين موضوع پيدا كنند.
نايب رئيس شوراي شهر تهران مي‌افزايد، تمام اقدامات و كارهاي ما در مجموعه مديريت شهري براي مردم و متعلق به آنهاست؛ اما در اجراي اين طرح حقوق آنان ناديده گرفته شده است و انتظار داريم شوراي شهر و شهرداري براي كسبه فكري كنند.
طلايي با بيان اينكه شهرداري بايد با اين كسبه يا به توافق برسد و يا نسبت به تملك مغازه‌هاي آنها اقدام كند، گفت: اين مشكل در خيابان وليعصر(عج) نيز به چشم مي‌خورد، به گونه‌اي كه مغازه‌هايي كه در راسته آنها طرح اتوبوس BRT اجرا شده است معتقدند كه به علت عدم امكان توفق خودرو درآمدشان كم شده است و بايد راه حلي انديشيد.
مجتبي شاكري رئيس كميته نام‌گذاري شوراي شهر تهران نيز با اشاره به مشكلاتي كه در راسته فرهنگي ميدان امام حسين(ع) ايجاد شده است، مي‌گويد: اين كار فرهنگي هم بركاتي داشته و هم مشكلاتي را ايجاد كرده است و مردم اين منطقه سالهاست دچار مشكل هستند و كسب و كارشان راكد شده است.
وي با اشاره به تهيه طوماري از سوي مردم محل و كسبه گفت: اين طومار را به رئيس شورا ارائه كردم.
مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران نيز با اشاره به مشكلات اين پياده راه يادآور مي‌شود: از همان ابتدا چنين مشكلاتي را پيش‌بيني مي‌كرديم و بخاطر همين با آن مخالف بوديم.
با آنكه مهدي چمران براي حل و فصل مشكلات ميدان امام حسين و پياده راه 17 شهريور درخواست تشكيل كميسيوني مشترك با حضور نماينده كميسيون نظارت، فرهنگي، شهرسازي و عمران و همچنين سازمان زيباسازي شهرداري تهران را كرده است، اما بايد ديد كه سرانجام بررسي‌هاي اين كميسيون براي حل مشكل چند ساله مردم 17 شهريور كه ناشي از پياده راهي است كه تقريبا بي‌كاربرد شده است، به كجا مي‌انجامد.   17302

کلید واژه ها: شهرداری تهران -




دوشنبه 19 آبان 1393 - 06:01:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن