تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799200670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون آتش نشاني و جذب نيرو بعد از اين بصورت محلي برگزار مي شود/ تقويت و آموزش همياران محلات جدي گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۵۴ب.ظ)
آزمون آتش نشاني و جذب نيرو بعد از اين بصورت محلي برگزار مي شود/ تقويت و آموزش همياران محلات جدي گرفته شود با همکاري هاي بي دريغ شهرداري، شوراي اسلامي شهر شيراز و استانداري فارس مقرر شد آزمون بعدي جذب نيرو به صورت محلي و مطابق استاندارهاي آتش نشاني شيراز برگزار شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد مهدي شايق مدير عامل سازمان آتش نشاني شيراز با بيان اين مطلب گفت: با جلسات متعدد و فراواني که با سازمان هاي ذيربط برگزار شد و با همکاري هاي بي دريغ شهرداري ، شوراي اسلامي شهر شيراز و استانداري فارس مقرر شد آزمون بعدي جذب نيرو به صورت محلي و مطابق استاندارهاي آتش نشاني شيراز برگزار شود.
وي افزود : وجود بعضي از قوانين جذب نيرو مطابق با شرايط فعلي آتش نشاني نيست، که با درخواستي که از سمت ما صورت گرفت،موفق شديم نظر مساعد دستگاه هاي ذيربط را براي برگزاري آزمون جذب نيرو با استانداردهاي مورد نياز در آتش نشاني شيراز جلب کنيم.
شايق از جذب 144 نفر آتش نشان در چندماه آينده خبر داد و گفت : اين تعداد آتش نشان پس از اخذ مجوزهاي لازم تا چند ماه آينده و پس از چاپ آگهي در روزنامه ها ، وارد آزمون علمي خواهند شد.
اين مقام مسئول افزود : در اين آزمون نيز مانند آزمون هاي قبلي سعي ما بر اين است تا آماده ترين و بهترين نيروها را جذب نماييم و در اين آزمون اولويت با کساني است که چه از لحاظ جسمي و چه از لحاظ ذهني آمادگي بيشتري را دارا باشند.
شايق آزمون هاي روانشناختي را از جمله موارد مهم برشمرد و گفت: در آزمون آتي يکي از تست هايي که بسيار مورد توجه قرار گرفته است آزمايش هاي روان شناختي است.
وي اضافه کرد با توجه به استرس زيادي که بر جامعه آتش نشانان حاکم است و با توجه به مشکلات عديده روحي و رواني و ديدن صحنه هاي ناخوشايند که هر آتش نشان در طول دوران خدمت خود آنرا تحمل مي کند اينگونه تست ها در ابتداي جذب آتش نشان به عمل مي آيد تا اشخاص که توانايي کمتري از لحاظ رواني دارند وارد سازمان نشوند.
وي در پايان ابراز اميدواري کرد تا با جذب اين تعداد نيرو قسمتي از مشکل کمبود نيروي انساني که با بازنشسته شدن بخشي از پرسنل در سال آينده اتفاق مي افتد مرتفع شود.

*تقويت و آموزش همياران محلات جدي گرفته شود
رئيس شوراي اسلامي استان فارس نيز در اين جلسه خواستار تقويت و آموزش همياران محلات شد و افزود: يکي از مسائلي که در جامعه ما مغفول مانده است آموزش است و اگر اين امر جدي گرفته شود بسياري از مشکلات و معضلات جامعه ما حل خواهد شد.
وي افزود : اگر ما آموزش را از سطوح پايين و در خردترين مسايل شروع کنيم ، مشکلات عمده ما نيز حل خواهد شد. براي مثال اگر حتي در روستاهاي کم جمعيت چراغ راهنمايي نصب کنيم ، مي توانيم مطمئن باشيم که اين فرد در شهر نيز از چراغ عبور نخواهد کرد.
وي در ادامه به لزوم تعامل دستگاه ها با يکديگر اشاره کرد و گفت : انجام کارها به صورت تيمي و هماهنگي ميان دستگاه هاي اجرايي يکي از مسايل پراهميت در دستگاه هاي دولتي است که بايد به صورت ويژه اي مورد توجه قرار گيرد و مادر شوراي اسلامي استان آماده تعامل با تکيه دستگاه ها هستيم.
يعقوبي ضمن تصريح به اهميت شوراي اسلامي گفت : شوراي اسلامي نمايندگان مردم در يک پارلمان محلي هستند و با توجه به آن چيزي که قانون تدوين کرده است عمل مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن