تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804021086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دلیل اختلالات تلفن همراه از مردم عذرخواهی می کنم/ رفع اختلالات تا 1 ماه آینده / تعرفه اینترنت موبایل تا 2 هفته آینده اصلاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واعظی در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران:
به دلیل اختلالات تلفن همراه از مردم عذرخواهی می کنم/ رفع اختلالات تا 1 ماه آینده / تعرفه اینترنت موبایل تا 2 هفته آینده اصلاح می شود
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت : در زمینه اختلالات تلفن همراه حق را به مردم می دهم و قبول دارم که آن ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند اما این بشارت را می دهم که هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا ظرف یک ماه آینده این مشکل برطرف شود.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات امروز در حاشیه همایش گذربه IPTV 6در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به گلایه های متعدد شهروندان در خصوص تعرفه‌هایی که طی هفته‌های گذشته برای اینترنت موبایل اعلام مقرر شد که دو هفته دیگر این تعرفه‌ها به طور مجدد مورد بررسی و اصلاح قرار گیرند. 

وی افزود: طی این مدت ما نظرسنجی‌هایی را از مردم انجام دادیم و علاوه بر این کاربران از طریق روابط عمومی، شبکه های اجتماعی ما و یا سامانه 195 نظرات متعددی را منتقل کردند و درباره هزینه بالای استفاده از اینترنت موبایل بدون فعال سازی بسته های تشویقی گفتند. 

واعظی در ادامه تصریح کرد: از نظر ما هم اکنون این رقم، بالاست و من هم با شما هم عقیده هستم که با این تعرفه ها کاربرانی که بدون فعال سازی بسته‌های اینترنتی از اینترنت موبایل استفاده می کنند متضرر می شوند به همین دلیل دو هفته آینده تصمیم گیری نهایی در این زمینه صورت خواهد گرفت و حتما ما این ملاحظات را در نظر خواهیم گرفت. 

وزیر ارتباطات در عین حال از مردم خواست در مهلت باقی مانده اگر نظری دراین خصوص دارند موضوع را از طریق روابط عمومی وزارت ارتباطات یا سامانه 195 اطلاع رسانی کنند. 

وی در عین حال بسته های تخفیفی اپراتورها نیز اشاره و اظهار کرد: البته باید این را هم گفت که اپراتورها بسته‌های بسیار خوبی طراحی کرده‌اند و هر سه اپراتور بسته های تشویقی خوبی را در اختیار مردم قرار می دهند.
 
فیلترینگ هوشمند در سه مرحله ظرف مدت شش ماه

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در پاسخ به سوال دیگری که در خصوص نرم افزارهای فیلترینگ هوشمند مطرح شده بود، اظهار کرد:‌ از آنجا که تکنولوژی در دنیا به طور دائم و مرتب در حال تغییر و تکمیل است ما نیز باید خود را آماده نگه داریم به همین دلیل در سه مرحله بحث فیلترینگ هوشمند پیگیری می شود که در مرحله اول آن تا ماه آینده بخشی از کار انجام می‌شود در مرحله دوم که ظرف مدت سه ماه آینده صورت می گیرد کار تکمیل شده و در نهایت در مرحله سوم و ظرف مدت شش ماه آینده این روند تکمیل می شود. 

وی عنوان کرد: فیلترینگ هوشمند یکی از موضوعات بسیار مهمی است که مورد توجه ما و درخواست مردم و خانواده‌ها قرار دارد و لازم است سایت های مستهجن و ضد اخلاقی حتما فیلتر شوند اما در دنیا شرکت های مختلفی که تولیدکننده این نوع محتوا هستند نیز به طور دائم خود را از نظر فنی ارتقا می دهند و به همین دلیل لازم است ما به طور مداوم بر روی این موضوع کار کنیم.  
واعظی ادامه داد: بحث سایت های مستهجن و فیلترشکن ها قطعا یک کار مقطعی نخواهد بود و لازم است در این زمینه به صورت مداوم تلاش هایی صورت گیرد. 

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در ادامه از توافق نامه امضا شده میان شرکت ارتباطات زیرساخت و پژوهشگاه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات یاد کرد و افزود: قرار است دراین مرکز بر اساس توافقات صورت گرفته همواره این موضوعات پیگیری شود البته سیاست ما این نیست که تنها از یک پژوهشگاه استفاده کنیم .

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در پاسخ به سوال  خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اختلالات اپراتورها از زمان ارائه خدمات نسل‌های سه و بالاتر اظهار کرد: این اختلالات مربوط به هر سه اپراتور نمی شود و تنها همراه اول است که چنین مشکلی دارد که آن هم به دلیل گستردگی شبکه و تجهیزات زیادی است که به این اپراتور تعلق دارد. 

وی ادامه داد:در زمینه اختلالات تلفن همراه حق را به مردم می دهم و قبول دارم که آن ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند اما این بشارت را می دهم که هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا ظرف یک ماه آینده این مشکل برطرف شود.

واعظی افزود: با توجه به این که شبکه این اپراتور به نسبت گسترده تر است و تجهیزات بیشتری دارد برای ارتقای آن طبیعتا زمان بیشتری نیاز است اگر برای ورود به نسل سه این امکان فراهم بود که اپراتورها یک ماه سرویس های خود را تعطیل کنند تا بتوانند تجهیزات مورد نظر خود را نصب کنند فعالیت ارتقای آن ها به سرعت انجام می‌شد اما عملا چنین کاری میسر نیست و اپراتورها به ناچار باید عملیات ارتقای شبکه خود را به طور شبانه انجام دهند. 

وی ادامه داد: در این زمینه حق را به مردم می دهم و قبول دارم که آن ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند اما این بشارت را می دهم که هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا ظرف یک ماه آینده این مشکل برطرف شود.  
 
سرعت اینترنت برای بخش خانگی است

واعظی در خصوص سرعت اینترنت نیز به شبکه ملی اطلاعات و تاثیر آن در بهبود سرعت اشاره و تاکید کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حوزه‌هایی مانند مراکز علمی و تحقیقاتی، مراکز دانشگاهی یا اقتصادی و مواردی از این دست برنامه ریزی‌هایی برای سرعت اینترنت دردستور کار قرار گرفته اما در بخش خانگی سرعت همچنان تا زمان راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در حد فعلی باقی خواهد ماند. 

وی همچنین اظهار کرد: آنچه برخی شرکت ها در حوزه ارائه اینترنت 20 مگ و یا حجم‌های بالا مطرح می کنند نیز معمولا از نظر حجمی و تا زمانی که شبکه ملی اطلاعات اجرایی نشده باشد نمی توان چنین قول‌هایی به مردم داد. بر همین اساس تا زمان اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات سرعت اینترنت برای بخش خانگی در همین حد فعلی خواهد بود. 

اپراتورها برای شبکه‌های موبایلی کارشکنی می‌کنند؟

وی در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی مبنی بر کارشکنی اپراتورهای موبایل در محدود کردن دسترسی مردم به نرم افزارهای موبایلی اظهار کرد: تاکنون با چنین موضوعی مواجه نشده ام و چنین گزارشی به ما نرسیده است اما اگر همچنین اتفاقی افتاده باشد این سیاست دولت نیست و همان طور که پیش ازاین بارها تاکید کرده ایم، بنا نداریم به دلیل مسائل اقتصادی دسترسی مردم به این شبکه‌ها را مسدود کنیم اما به هر حال این موضوع بررسی می شود و قطعا اگر درست باشد به اپراتورهای متخلف تذکرهای لازم داده خواهد شد.

hkjihd `dhl/







تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن