تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819163284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت میان مردم و مسوولان به پیشرفت هرچه بیشتر میهن اسلامی کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین: وحدت میان مردم و مسوولان به پیشرفت هرچه بیشتر میهن اسلامی کمک می کند قزوین-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه وحدت میان مردم و مسوولان در استان همچون سایر نقاط میهن اسلامی مثال زدنی است، گفت: وحدت این دو به پیشرفت هرچه بیشتر میهن اسلامی کمک می کند.


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شده است آیت الله"هادی باریک بین" در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان با ابراز خرسندی از وحدت،همدلی و وفاق موجود در استان قزوین بین مردم و مسوولان، خاطرنشان کرد: اموراستان با همدلی و وحدت بین تمام مدیران دستگاه های اجرایی به پیش می رود که این مهم جای قدردانی و شکر گزاری است.
وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم استان در مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران با وفایشان در ماه محرم، اظهار کرد:مردم متدین و ولایتمدار قزوین که همچون سایر هموطنان عاشق خاندان عصمت وطهارت هستند امسال نیز با حضور پررنگ و گسترده خود در حسینیه ها، تکایا، مساجد و بقاع متبرکه یک بار دیگر عشق وارادت خود را به امام حسین (ع) و یاران با وفایشان نشان دادند.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از عملکرد سپاه استان ونیروی انتظامی قدردانی کرد و ادامه داد: سپاه و نیروی انتظامی حافظ امنیت، ثبات و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین جهت وظیفه مهم و خطیری را عهده دار می باشند.
در این نشست گزارشی از عملکرد سپاه صاحب الامر(عج) و نیروی انتظامی استان قزوین در سال جاری ارایه شد.
7390/ 614


18/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن