تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: انتخابات کنگره آمریکا در مذاکرات هسته ای چندان موثر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: لاریجانی: انتخابات کنگره آمریکا در مذاکرات هسته ای چندان موثر نیست
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات کنگره آمریکا را چندان در مذاکرات هسته ای موثر نمی دانم، چون وقتی یک مساله ای در حیطه امنیت و منافع ملی کشوری باشد، احزاب در این مورد اشتراکاتی دارند، بنابراین فکر می کنم مسیر مذاکرات دنبال خواهد شد.
به گزارش نامه نیوز،  «علی لاریجانی» عصر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران افزود: البته ممکن است نتیجه انتخابات کنگره آمریکا تاثیراتی در بخش سنا داشته باشد، اما مهم این است دولت آمریکا چه نقشی در بخش مجلس ایفا کند و به چه نحوی در جهت منافع خود عمل کند.


رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حل مساله هسته ای از طریق سیاسی می تواند یک دستاورد مهمی برای کشورهای مختلف باشد.




**تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها باعث می شود رسانه ها از تجربیات هم استفاده و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند، افزود: این نمایشگاه باعث می شود مردم با رسانه ها ارتباط پیدا کرده و نظرات خود را بیان کنند.


وی درباره بازدیدش از نمایشگاه نیز اظهار داشت: توفیق نداشتم از همه نمایشگاه بازدید کنم اما در بازدیدی که از بخشی از آن انجام دادم، می توان گفت در مجموع، این نمایشگاه حکایت از نشاط رسانه ای دارد.


رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نمایشگاه رسانه ها حضور چشمگیری داشتند و غرفه هایی که در آن دایر شده است، حکایت از سرزندگی داشت، از آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می کنم که در برگزاری این نمایشگاه زحمت کشیده اند.


لاریجانی با بیان اینکه نمایشگاه محل تعامل خوبی بین رسانه ها و مردم است، تصریح کرد: رسانه ها با تعامل با مردم می توانند وضعیت خود را بهبود ببخشند.


رییس مجلس شورای اسلامی افزود: به طور طبیعی وقتی رسانه ها در معرض قضاوت مردم قرار می گیرند و مردم به غرفه ها رجوع می کنند، نظرات خود را می گویند که این موضوع، خود به خود رسانه ها را به فکر وا می دارد که نقایص کار خود را برطرف کنند.


وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها نشان دهنده تعامل مثبت رسانه ها با مردم است، گفت: گفت وگوی رسانه ای بین رسانه ها می تواند مفید باشد چون رسانه ها در این زمینه تجربیات بسیار مفیدی داشته اند که می توانند تجربیات را به دوستان رسانه ای خود منتقل کنند که نتیجه انجام این مهم ارتقای سطح رسانه ای کشور است.


بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها عصر امروز با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مصلای تهران افتتاح شد و تا 23 آبان ادامه دارد.


علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 20 برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.




منبع: ایرنا


۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن