تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام سومین دوره جشنواره مشکات در منطقه 9


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آغاز ثبت نام سومین دوره جشنواره مشکات در منطقه 9
همزمان با استقرار دبیر خانه ایمنی شهری در منطقه 9 ، ثبت نام سومین دوره جشنواره مشکات در سراهای محلات منطقه آغاز شد
 هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با بیان این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با استقرار دبیر خانه ایمنی  شهری سومین دوره جشنواره مشکات در سراهای محلات سطح منطقه کلید خورد و با برگزاری این جشنواره شهروندان می‌توانند تجربیات و آثار خود را در اختیار مدیران شهری قرار دهند.
 
وی در خصوص اهداف برپایی این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با هدف ارتقای سطح آگاهی ساکنان درباره مسائل شهری واجتماعی،‌الگو سازی برای انجام فعالیت های آموزشی و ترویجی شهروندی ، تقویت انگیزه میان اهالی، معرفی ظرفیت‌ها و توانایی های علمی شهروندی محله برپا می‌شود
 
 
 فخاری با اشاره به استقرار دبیر خانه تعیین شده افزود: برای هر یک از محورها در شهر تهران دبیر خانه ای تعیین شده و شرکت کنندگان منطقه 9 نیز می‌توانند با محوریت ایمنی و پیشگیری از حوادث شهری آثار خود را ارسال کنند و پس از پایان مهلت شرکت در جشنواره آثار برتر ارزیابی می شوند.
 
 
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در خصوص مزایای برپایی این جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره کمک شایانی به شهروندان نموده تا مسائل و مشکلات محله خود را بشناسند راهکار ارائه دهند و در جهت رفع معضلات  و مشکلات موجود گام بردارند.
 
 وی با یاد آوری اینکه منطقه 9 توانست در نخستین دوره جشنواره مشکات رتبه اول را کسب کند گفت: بر اساس استقبال بی نظیر شهروندان  دومین دوره جشنواره مشکات نیز در 12 محور برگزار شد و در سومین دوره در 20 محور برگزار می‌شود که با بررسی این موضوعات فرهنگ سازی مناسبی ایجاد می‌شود.
 
فخاری افزود: برای شرکت در جشنواره مشکات رده سنی خاص وجود ندارد و افرادی می‌توانند در یکی از بخش‌های اقدام  به برخورد و دیگران کمک به بهبود اوضاع یا استفاده  بهینه‌ از امکانات موجود شرکت کرده و نظرات خود را ارائه کند.
 
 افراد شرکت کننده در جشنواره در سه گروه سنی کودک( 11-5 سال) در قالب نقاشی و خاطره نویسی، نوجوان(17-12 سال ) در قالب کاریکاتور، عکاسی و داستان کوتاه و بزرگسالان (18 سال به بالا) در قالب عکاسی، تصویر برداری، کاریکاتور، پوستر و ایده خلاقانه می‌توانند آثار را به دبیر خانه ارسال کنند.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در پایان میزان ارسال آثار شهروندان را در دومین دوره این جشنواره رضایت بخش دانست و خاطر نشان کرد: در نخستین دوره 20 هزار اثر و در دومین دوره 42 هزار از سطح محلات جمع آوری شد و منطقه توانست رتبه نخست را از لحاظ بالاترین میزان مشارکت شهروندان 7/5 درصد و تعداد برگزیدگان 34 نفر در میان مناطق 22 گانه کسب کند و ما امیدواریم در سومین دوره نیز آثار ارسالی بیشتری به دبیر خانه های منطقه ارسال شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن