تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819244334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره كل ورزش و جوانان كردستان از شهرداري شكايت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 14:00:08 , 1393/08/17
به دليل تخريب پارك استقلال/
اداره كل ورزش و جوانان كردستان از شهرداري شكايت كرد
حامد جولايي مدير كل ورزش و جوانان استان كردستان گفت: شهرداري سنندج بدون اجازه اداره كل ورزش و جوانان پارك استقلال اين شهر را تخريب كرده است و به همين دليل ما از شهرداري شكايت كرده ايم و اين موضوع را نيز پيگيري مي كنيم.
 مديرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به تخريب پارک استقلال سنندج گفت: فضاي اين مکان متعلق به اداره کل ورزش و جوانان کردستان است و به دليل تخريب بدون اجازه اين پارک از شهرداري سنندج شکايت کرده‌ايم.


مديرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به تخريب پارک استقلال سنندج در روزهاي اخير توسط شهرداري سنندج اظهار کرد: با وجودي که فضاي اين مکان متعلق به اداره کل ورزش و جوانان کردستان است ولي شهرداري سنندج بدون اجازه و هماهنگي اداره کل ورزش و جوانان کردستان اقدام به تخريب اين پارک کرده است.


وي گفت: اداره کل ورزش و جوانان کردستان با استفاده از حق قانوني خود در مراجع قضايي پيگير موضوع شده و رسماً از شهرداري سنندج شکايت شده است.


به گزارش تسنيم، جولايي افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به هيچ وجه اجازه نمي‌دهد اين فضا به مکان تجاري تبديل شود و موضوع را از طريق قانون تا حصول نتيجه مطلوب پيگيري مي‌کنيم.

 



14:00:08 , 1393/08/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن