تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816390039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل مرد بادبادك‌فروش در جدال با تعميركار خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل مرد بادبادك‌فروش در جدال با تعميركار خودرو
تعميركار خودرو وقتي متوجه شد يكي از مشتريانش داخل مغازه‌ مشغول مصرف مواد است، وي را به قتل رساند و جسدش را به آتش كشيد.


به گزارش خبرنگار ما، صبح بيست و نهم شهريورماه امسال، مأموران كلانتري 172 شهرري در جريان آتش گرفتن يك خودروي پژو 405 در زمين‌هاي كشاورزي قلعه گبري قرار گرفتند و در محل حاضر شدند. وقتي مأموران به محل حادثه رسيدند، آتش‌نشانان در حال خاموش كردن شعله‌هاي آتش بودند. آنها بعد از فرونشاندن آتش، جسد سوخته مردي را داخل خودرو كشف كردند. در حالي كه گزارش كارشناسان آتش‌نشاني نشان مي‌داد حادثه آتش‌سوزي عمدي است، جسد براي شناسايي هويت به پزشكي قانوني منتقل شد. بعد از آن به دستور قاضي شعبه هفتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرري، پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.
كارآگاهان در اولين بررسي‌ها، مالك خودرو را شناسايي كردند. در حالي كه احتمال مي‌رفت جسد كشف شده متعلق به مالك خودرو باشد، كارآگاهان به محل زندگي او رفتند و متوجه شدند او زنده است. مرد جوان كه از حادثه خبر نداشت، گفت: روز گذشته برادرم خودروي پژو را برداشت و براي رفع نقص فني به تعميرگاه برد. ديگر از او خبر نداشتم تا اينكه مرا از حادثه با خبر كرديد.
مرد جوان بعد از حضور در پزشكي قانوني، جسد سوخته برادرش مجتبي - 36 ساله را شناسايي كرد. برادر مقتول گفت: مجتبي در محدوده بازار شهرري بادكنك مي‌فروخت. چند روزي مي‌شد كه ماشينم مشكل فني پيدا كرده بود. من از او خواستم ماشين را به مكانيكي دوستش رضا ببرد تا آن را تعمير كند.
پس از آن كارآگاهان به مكانيكي رضا رفتند و از او تحقيق كردند. رضا مدعي شد كه مجتبي به مغازه او نيامده و از او بي‌خبر است. شاهدان اما در تحقيقات محلي به كارآگاهان گفتند كه روز حادثه رضا را سوار بر خودروي 405 مقتول ديده‌اند. مأموران سرانجام رضا را بازداشت كردند. او در اولين بازجويي‌ها قتل را انكار كرد اما در تحقيقات بيشتر به جرم خود اقرار كرد. متهم گفت: بيست و هشتم شهريور، مجتبي براي تعمير خودروي برادرش به مكانيكي آمد. بعد از سرويس خودرو، براي اينكه مطمئن شوم ماشين سالم است سوار آن شدم و اطراف مغازه دور زدم و دوباره برگشتم. وقتي وارد مغازه شدم، ديدم مجتبي داخل اتاقكي كه محل استراحت است نشسته و شيشه مصرف مي‌كند. او قبلاً هم از من خواسته بود اجازه اين كار را به او بدهم اما به او گفته بودم حق ندارد در محل كسب من مواد مصرف كند، به خاطر همين با او درگير شدم.
متهم ادامه داد:مي‌خواستم او را از مغاره بيرون كنم اما او كه به علت مصرف شيشه در شرايط طبيعي نبود ناگهان با من درگير شد و من او را به سمت پله‌ها هل دادم. مجتبي از پله‌ها به پايين افتاد و سرش شكست و بيهوش شد. من كه ترسيده بودم مغازه را تعطيل كردم تا كسي متوجه نشود، تا اينكه ساعت 3 نيمه‌شب برگشتم و جسد مجتبي را داخل صندوق عقب ماشين برادرش گذاشتم و به سمت بيابان‌هاي اطراف شهرري رفتم. در آنجا جسد را با بنزين همان ماشين آتش زدم و فرار كردم.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي پايتخت گفت: متهم پس از اعتراف به ارتكاب جنايت با قرار بازداشت موقت براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن