تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون سنجش مهارت فنی وحرفه ای در سیستان و بلوچستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با هدف تامین نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر/ آزمون سنجش مهارت فنی وحرفه ای در سیستان و بلوچستان برگزار شد زاهدان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: پنجمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت فنی و حرفه ای در 172حرفه آموزشی با حضور سه هزار و 668نفر کار آموز مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و آموزشگاه های آزاد دیروز( جمعه) همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد.


به گزارش روزشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان ، "محمد جهانتیغی" افزود: این آزمون در پنج شیفت کاری و در 30 حوزه انجام شد که دو هزارو 452 نفر زن و بقیه مرد بودند.
وی گفت: طرح برگزاری آزمون های سراسری سنجش مهارت با اهدافی از جمله اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجربه فنی و حرفه ای افراد، بستر سازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمات رسانی به مخاطبان اجرا می شود.
جهانتیغی افزود: این آزمون ها که در 172حرفه اجرا شد ، 52 حرفه آن به صورت همسان است.
وی با اشاره به مراحل اجرای آزمونهای سنجش مهارت اظهار کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.
جهانتیغی درباره اعلام نتایج آزمون عنوان کرد: نتایج آزمون کتبی در طول هفته آینده از طریق سامانه http://advari.irantvto.ir و مراکز آموزش فنی و حرفه ای اعلام می شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خاطرنشان کرد: علاوه بر این آزمون ، آزمون های ادواری فنی و حرفه ای به صورت منظم و چهار نوبت در سال برای افراد علاقه مند دارای مهارت که در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ا ی آموزش ندیده اند، برگزار می شود، تا این افراد هم در صورت تمایل بتوانند پس از موفقیت در آزمون، گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت کنند.
7437/ 2047/


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن