تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه نجف آباد: فرهنگ عاشورا، درحال جهانی شدن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه نجف آباد: فرهنگ عاشورا، درحال جهانی شدن است اصفهان - ایرنا - امام جمعه نجف آباد گفت: فرهنگ عاشورا از محدوده جغرافیایی گذشته و به درخشش و تاثیرگذاری خود در سایر نقاط جهان ادامه می دهد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه های نماز جمعه نجف آباد اظهار کرد: دشمنان در سالهای اخیر تمام توان و امکانات خود را برای ضربه زدن به تفکر ناب اسلامی و از بین بردن فرهنگ عاشورایی به خدمت گرفته اند.
وی افزود: اما فرهنگ عاشورا ، آنها را شکست داده و امروز شاهدیم که با وجود همه این توطئه ها، فرهنگ عاشورا درحال توسعه است.
امام جمعه نجف آباد اظهار کرد: دشمنان سعی می کنند اسلام ناب و فرهنگ عاشورایی را حتی الامکان تحریف و یا وارونه جلوه دهند و در این مسیر از غفلت و بی توجهی برخی شیعیان نیز حداکثر استفاده را می برند.
حسناتی در ادامه از مردم و دستجات عزاداری نجف آباد به خاطر برگزاری با شکوه آیین های عزاداری در این شهرستان تشکر کرد و افزود: مسوولان برگزاری این آیین ها باید به کیفیت مطالب ارائه شده در سخنرانی ها و نوحه سرایی ها توجه کنند.
وی انجام کار بیشتر در زمینه فرهنگ سازی برای زدودن برخی بدعت ها در عزاداری امام حسین (ع ) را ضروری دانست و اظهار کرد: امروز تمام جنبش های اصیل اسلامی منطقه و جهان خود را وامدار حرکت و تفکر عاشورا می دانند.
وی تصریح کرد: این امر، دشمنان را برای مقابله هر چه قوی تر با فرهنگ عاشورا راسخ تر از گذشته کرده است.
حجت الاسلام حسناتی همچنین از مردم نجف آباد به خاطر شرکت در مراسم تشییع حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابوطالب مصطفایی و حاج ناصر عربها خادم بیت رهبر معظم انقلاب تشکر کرد و افزود: این روحانی بیدار و آگاه بیش از 70 سال از عمر با برکت خود را صرف ترویج دین در بین مردم کرد.
وی افزود: باید برای الگوگیری نسل جوان از چنین شخصیت هایی جهت پرورش شخصیت هایی همانند این عالم ربانی زمینه سازی کرد.
پ/ 7132


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن