تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803847745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویترز: بهای نفت دوباره کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رویترز: بهای نفت دوباره کاهش یافت تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز اعلام کرد: در پی افزایش نگرانی ها از عرضه بیش از تقاضای نفت در بازارهای جهانی، بهای نفت خام در معاملات پایانی روز پنجشنبه (١٥ آبان ماه) بار دیگر روندی نزولی را تجربه کرد.


به گزارش ایرنا از رویترز، قیمتهای نفت خام پس از یک روز افزایش به دلیل بازگشت نگرانی های معامله گران از افزایش عرضه این محصول، روز پنجشنبه بار دیگر کاهش یافت، این در حالی است که تداوم بالا رفتن ارزش دلار بهای محصولات وابسته به این واحد پولی را تحت تأثیر قرار می دهد.
با وجود افزایش ارزش بورس نیویورک به بالاترین سطح در معاملات بعدازظهر گذشته و ایجاد خوش بینی نسبت به قیمت نفت، شاخص نفت خام برنت و نفت دابلیو تی آی آمریکا در پایان معاملات روز پنجشنبه کاهش یافت.
براساس این گزارش، قیمت نهایی نفت خام برنت روز پنجشنبه برای معاملات آتی با ٩ سنت کاهش به ٨٢ دلار و ٨٦ سنت در هر بشکه رسید. نفت برنت در معاملات ابتدایی روز پنجشنبه ٩٠ سنت کاهش یافته بود.
همچنین نفت خام دابلیو تی آی آمریکا در معاملات پایانی روز پنجشنبه با ٧٧ سنت کاهش با قیمت ٧٧ دلار و ٩١ سنت در هر بشکه معامله شد. قیمت نفت آمریکا در معاملات میان روز با کاهش یک دلار و ٥٦ سنت همراه بود.
به دنبال شایعه انفجار یک خط لوله فرآورده های نفتی عربستان، همچنین گزارش اخیر درباره ذخیره سازی هفته گذشته نفت آمریکا، قیمت نفت برنت در معاملات پایانی چهارشنبه (١٤ آبان ماه) با اندکی افزایش همراه بود، این در حالی است که بهای نفت آمریکا نزدیک به دو درصد افزایش یافت.
پافشاری اوپک از عدم نگرانی نسبت به کاهش حدود ٣٠ درصدی قیمت نفت برنت از ماه ژوئن تاکنون، قیمت های نفت را در روز پنجشنبه تحت تأثیر قرار داد. معامله گران بر این باورند که تولید نفت اوپک در نشست ٢٧ نوامبر (٦ آذر ماه) این سازمان کاهش نمی یابد.
جین مک گیلان تحلیلگر عالیرتبه موسسه تردیشن انرژی در استنفورد در ایالت کانتیکات، گفت: به نظر نمی رسد که هیچیک از تولید کنندگان قدرت کاهش تولید نفت را داشته باشند اما رکود اقتصادی در اروپا، کاهش بیش از انتظار رشد اقتصادی چین و افزایش رونق اقتصادی آمریکا و در پی آن افزایش ارزش دلار ما را نگران می کند.
معامله گران نفتی همچنین نسبت به توافق زودهنگام هسته ای نیز ابراز نگرانی کرده اند، زیرا این قرارداد می تواند با کاهش تحریم ها علیه صادرات نفت تهران، به تولید نفت در بازار جهانی اضافه کند.
اقتصام(1)9123**1558


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن