تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819932672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش شادمان به تخلف مديران شهرداري سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 10:10:35 , 1393/08/16
بعد از انتشار خبر كوردنيوز/
واكنش شادمان به تخلف مديران شهرداري سنندج
شهردار سنندج در واكنش به انتشار خبر تخلف مالي صورت گرفته عنوان كرد: رقم ٩٧٠ ميليون توماني اعلام شده از سوي رسانه هاي جمعي صحت ندارد و اختلاف رقم در اين زمينه در حدود ٢٥٠ ميليون تومان است و البته تا اين لحظه تخلف صورت گرفته به هيچ عنوان ثابت نشده است.
شهردار سنندج در اين‌باره گفت: پرونده اين مجتمع در سال 87 در مبارک آباد داده مي‌شود و دو مديري که اکنون نام آنها در شهرداري مطرح است در آن زمان مسئوليت شهرداري منطقه 3 و معاونت شهرسازي و معماري را داشتند.


کامياب شادمان با اشاره به اينکه آن منطقه ويژه بوده است، تصريح کرد: مسئولان مربوط در اينکه تعداد طبقات اضافه شده آن پروژه را مشمول عوارض بلندمرتبه‌سازي يا ويژه محاسبه کنند، درمي‌مانند.


وي با بيان اينکه اداره مسکن در نهايت اعلام مي‌کند که به صورت ويژه بايد در نظر گرفته شود، افزود: نهايتا چهار طبقه مازاد حساب نشده و عددي نيز که رسانه‌ها از آن به عنوان 970 ميليون تومان نام مي‌برند، صحت ندارد.


شهردار سنندج با بيان اينکه اين تفاوت رقم در حدود 250 ميليون تومان است، گفت: از برخي همکاران خودم و رسانه‌ها گلايه دارم، چرا که هنوز مشخص نيست در اين پرونده تخلفي صورت گرفته باشد يا خير.


شادمان با تأکيد بر اينکه اتهام و تخلف دو مقوله متفاوت از يکديگر هستند، تصريح کرد: ما نيز شکايت کرده‌ايم و پرونده در حال طي روند خود است.


وي خاطرنشان کرد: به محض اينکه نتيجه پرونده مشخص شود، خود من آن را اعلام مي‌کنم، ضمن آنکه اين مسئله چون فعلا در حد اتهام است، بايد از پرسنل خودم دفاع کنم.


به گزارش فارس؛ شهردار سنندج در پايان اظهار کرد: شوخي کردن با حيثيت و آبروي هر فرد مؤمن کاري ناپسند است و ما قضيه را از مراجع قانوني پيگير هستيم.

 



10:10:35 , 1393/08/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن