تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798722000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محو شدن بیت‌المقدس میان شهرک‌سازی صهیونیستی/ ساختن کلیسا برای انحراف افکار عمومی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نعیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد
محو شدن بیت‌المقدس میان شهرک‌سازی صهیونیستی/ ساختن کلیسا برای انحراف افکار عمومی است
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: صهیونیست‌ها اذهان عمومی را درگیر ساختن یا نساختن کلیسا کردند تا در کنار آن مشغول به ساخت هزار واحد جدید شوند و با این وضعیت خود بیت‌المقدس در بین شهرک‌های صهیونیستی محو خواهد شد.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "مصیب نعیمی" با اشاره به ساخت کلیسای یهودی در مسجد الاقصی، گفت: در تمام دورانی که رژیم صهیونیستی اقدامات خود را در فلسطین اشغالی آغاز کرده است شاهد این بودیم که همواره این رژیم از ترفندها و روش‌های خاصی استفاده می‌کند به طور مثال برای خاموش کردن مسئله قبلی و در برابر هر بحران، یک بحران جدید ایجاد می‌کند و این روشی است که صهیونیست ها از ابتدا و در طول تاریخ در پیش گرفتند.

وی ادامه داد: آنها ابتدا سال 1948 سرزمین‌ها را گرفتند، و در سال 67 جنگ را آغاز کردند، در سال 72 بخشی از مصر را تصرف کردند و درسال 82 لبنان را اشغال کردند که هر کدام یک فرافکنی جدید بود تا اقدامات قبلی فراموش شود.


وی ادامه داد: در روند شهرک سازی‌هایی که در مناطق مختلف به ویژه کرانه باختری و به خصوص در بیت‌المقدس اتفاق افتاده، صهیونیست‌ها به طور مداوم در حال تغییر ماهیت و هویت آثار مراکز هستند و این یکی دیگر از سناریوها و برنامه‌های اصلی استراتژیک آنها از ابتدا بوده است و با اشغال بیت‌المقدس غربی مسجدالاقصی یعنی بیت المقدس شرقی را هدف قرار دادند تا این منطقه هم تقریبا در محاصره شهرک‌های صهیونیست نشین در بیاید.

نعیمی تصریح کرد: اکنون هزار شهرک دیگر در بیت‌المقدس در حال ساخت بوده و موضوع احداث کلیسا در راستای تغییر هویت و ماهیت فلسطین است.

این کارشناس جهان عرب افزود: صهیونیست‌ها در سناریویی که با آمریکایی‌ها هم هماهنگ شده بود و آمریکا مخالفت خود را اعلام کرده بود اقدامات خاصی را در سرزمین اشغالی به انجام رساندند هر چند شاهد هستیم که در کنار مخالفت آمریکا، شهرک سازی‌ها با موافقت مقامات صهیونیستی صورت کرفت و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: آنها اقداماتی در خصوص نیروهای زیرزمینی مسجد‌الاقصی انجام دادند و البته احداث جاده و یا تخریب دیوار مسجد‌الاقصی به بهانه کهنه و فرسودگی آن و یا عدم بازسازی خانه‌های فلسطینی‌ها که در جوار مسجد الاقصی  یکی دیگر از سناریو‌های صهیونیست‌ها است.

نعیمی تاکید کرد: اکنون آنها اذهان را درگیر ساختن یا نساختن کلیسا کردند  تا در کنار آن مشغول به ساخت هزار واحد جدید شوند  و با این وضعیت خود بیت‌المقدس در بین شهرک‌های صهیونیستی محو خواهد شد و در مقابل فلسطینیان نمی‌توانند خانه‌هایشان را ساخته یا بازسازی کنند و یا توسعه دهند اما صهیونیست‌هایی که آنجا هستند مجاز ند تا ساختمان‌های مشرف بسازند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در مورد اینکه آیا شورای امنیت اهرم اجرایی برای توقف این مسئله را دارد یا خیر، گفت: شورای امنیت با توجه به وجود حق وتو و استفاده مکرر امریکا در سالیان طولانی از  این حق هرگز نتوانسته است هیچ بیانیه‌ای برای صهیونیست‌ها اعلام کند.

وی ادامه داد:  آمریکایی‌ها در ساده ترین وضعیتی که فقط در محکومیت جنایات مشهود رژیم صهیونیستی بود حدود 96 وتو انجام دادند.

نعیمی در پایان خاطرنشان کرد: هر وقت آرامشی پیدا می‌شود و در گیری‌ها و تنش‌ها به خارج از مرزها می‌رود صهیونیست‌ها از این موقعیت سوءاستفاده کرده و طرح خودشان را ادامه می‌دهند.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن