تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803803904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح مدیریت واحد شهری مهمترین مطالبه اعضای شورای سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصلاح مدیریت واحد شهری مهمترین مطالبه اعضای شورای سنندج سنندج - ایرنا - اصلاح مدیریت واحد شهری و توجه به این موضوع یکی از مهمترین مطالبات و خواسته های اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در دیدار با نماینده شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه شورای اسلامی سنندج روز پنج شنبه به منظور بررسی طرح لایحه مدیریت شهری و نحوه انتخاب شهرداران با حضور یکی از نمایندگان مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید شهردار و اعضای شورای اسلامی سنندج به بیان پاره ای از معضلات و مشکلات موجود پرداخته و خواستار پیگیری بسیاری از موارد توسط نمایندگان مردم در مجلس شدند.
رییس شورای اسلامی شهر سنندج در این جلسه با اشاره به فرایند نحوه انتخاب شهرداران در مجلس گفت: شورا در سطوح مختلف در این راستا بحث دارد و لازم است که حداقل با نمایندگان حوزه انتخابی خود در مجلس به تبادل نظر پرداخته تا در نهایت به نتیجه ای قابل قبول دست یابند.
جلال شریعتی با بیان اینکه برایند این طرح به گونه ای باشد جایگاه شوراها همانند یک نهاد محلی تقویت شود گفت: به هر میزان که شوراها تقویت شوند گستره و نفوذ انان در زمینه کاری و ارائه خدمات و دادرسی برای حل مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.
وی با اشاره به لایحه مدیریت واحد شهری در مجلس اظهار کرد: اعمال مدیریت واحد شهری منجر به رضایت مندی بیشتر مردم خواهد شد.
رییس شورای اسلامی سنندج یکی از انتظارات اعضای شورا از نمایندگان مردم در مجلس را دفاع از حقوق شهرداری ها و وصول مطالبات آنان نزد اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان کرد.
او افزود: اگر نمایندگان مجلس حامی ما بوده و در زمینه استیفای حقوق شهرداری ها ما را حمایت کنند بدون شک ارائه خدمات، بهتر و موثرتر خواهد بود.
رییس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج نیز در این جلسه گفت: لایحه مدیریت واحد شهری که در اجرای ماده 137قانون برنامه توسعه و پس از سال ها توسط معاونت امور شهرداری های وزارت کشور در 206بند اماده شده است باعث رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.
فردین زمانی اظهار کرد: قانون شهرداری های کشور مربوط به 100سال پیش است و هیچ سنخیتی با وضع موجود ندارد لذا بررسی دقیق این لایحه و اجرای ان می تواند بسیار موثر واقع شود.
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در این جلسه با بیان اینکه حمل و نقل جاده ای ما در استان سال هاست که متوقف شده است گفت: از نمایندگان مردم استان در مجلس انتظار داریم که این موضوع را پیگیری کرده و دستگاه های زیربط را را یاری دهند.
سید کمال حسینی افزود: لازم است نمایندگان مجلس حرکات گسترده ای را در این راستا انجام داده و موضوعات مربوط را با سوال از وزرا پیگیری کنند.
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه این جلسه گفت: نمایندگان باید جوابگوی آرای مردم باشند لذا تعامل و همفکری میان اعضای شورا و نمایندگان مجلس می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موثر باشد.
فرزاد هلالی افزود: شورا و نمایندگان مکمل یکدیگر هستند و در تقابل با هم قرار ندارند و امید می رود در این مدت زمان باقی مانده این تعامنل بیشتر شود.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر سنندج نیز بررسی مدیریت واحد شهری را یک اولویت ها دانست و خواستار تصویب قانونی آن شد.
سید انور رشیدی گفت: این مساله بر بحث هایی که در زمینه انتخاب شهردار نیز وجود دارد تقدم دارد.
.
.
ک/4
533/7348


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن