تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820018076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم عصری با شعر عاشورایی در املش برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم عصری با شعر عاشورایی در املش برگزار شد خبرگزاری پانا:مراسم عصری با شعر عاشورایی در املش برگزار شد به مناسبت ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان دشت کربلا، مراسم عصری با شعر عاشورایی در سالن شهید سید جعفر موسوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش برگزار شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۵ آبان ساعت 13:14



به گزارش خبرگزاری پانا،مراسم که عصر روز چهارشنبه چهاردهم آبان برگزار شد، تنی چند از شعرای املشی و شرق گیلان به خواندن شعرهای خود در خصوص عظمت  حضرت ابا عبد الله الحسین  (ع) و قیام عاشورا پرداختند. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش بیان کرد: انقلاب ایران یک انقلاب عاشورایی بود پس باید در شناساندن عاشورا ودر جهان کنونی که ایران پرچمدار این نهضت می باشد به تبیین ابعاد این قیام خون رنگ پرداخت. وی افزود: امام حسین علیه السلام در عین آزادگی به مبارزه وقیام بر علیه ظلم ظالمان پرداخت ما نیز پیروآن مکتبیم و باید با سلاح ایمان و تبعیت از راه امامت و ولایت و درس گیری ازحضرت امام حسین(ع) و مسیری که ایشان با 72تن یار باوفا به ما آموختند در برابر تمام مستکبران بایستیم و لحظه ای از آرمانهای اسلام خواهی خود کوتاه نیاییم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن