تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دمای هوای همدان به هفت درجه زیر صفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دمای هوای همدان به هفت درجه زیر صفر رسید همدان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان شب گذشته به هفت درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.


"نادر پیرتاج " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای هوای همدان شب گذشته به پنج درجه سانتیگراد کاهش یافت و از دو درجه زیر صفر به هفت درجه زیر صفر رسید.
وی با بیان اینکه تداوم کاهش دما در همدان ادامه دارد گفت: همدان شب گذشته با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.
وی اظهار کرد: این کاهش دما تا روز شنبه ادامه داد و از روز یکشنبه به تدریج دمای هوا افزایش خواهد یافت.
پیرتاج با بیان اینکه سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در همدان بین 50 تا 60 کیلومتر بر ساعت رسید گفت: آسمان استان همدان در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه تا پنج روز آینده بارندگی در همدان پیش بینی نمی شود افزود: بیشترین بارندگی های ثبت شده در چند روز گذشته مربوط به فیروزان ملایر با 27 میلی متر گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع ، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد، به شدت متغیر است، زمستان های این استان سرد، پربرف و باران و در تابستان ها دما معتدل است.
7523/576


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن