تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805241048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چتر حمایت مسئولان بر سر مهاجران فصول


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چتر حمایت مسئولان بر سر مهاجران فصول پایگاه خبری بلاغ نیوز در مطلبی در خصوص حمایت مسوولان استان از کمپین توقف نسل کشی پرندگان مهاجر نوشت : کمپینی که مدتی پیش به هدف توقف نسل کشی پرندگان مهاجر در فریدونکنار اعلام موجودیت کرد، در آستانه رقم زدن اتفاقی فراموش ناشدنی است.


در ادامه مطلب این پایگاه خبری که روز پنجشنبه منتشر شد آماده است : شاید اگر می شد این خبر را به گوش امید و همقطاران پرشمارش در کوچ سالانه رساند، بعد از آنکه از تاخیر طولانی در رقم خوردن این اتفاق گلایه می کرد، خوشحال می شد و آرزو می کرد این وعده ها به زودی عملی شوند؛ وعده هایی که مسئولان در طرحشان از تلاش برای زدودن یک زشتی از کشورمان خبر داده اند تا این گونه به نظر برسد که فراموش کردنشان از این پس ساده نخواهد بود!
به فاصله چند روز از فرود امید «آخرین بازمانده جمعیت غربی درنای سیبری» در تالاب فریدونکنار و یادآوری رنجی که هر ساله در این دیار بر پرندگان مهاجر می رود، نشستی در استانداری مازندران برگزار شد که قرار است تفاوت آشکاری در این دیار برای حیات وحش، به ویژه برای میهمانان زمستانی کشورمان از سرزمین های سردسیر شمالی ایجاد کند.
در این نشست به میزبانی دفتر امنیتی و انتظامی استانداری مازندران و حضور نمایندگان « کمپین پرواز»برگزار شد، موضوع جلسه ساماندهی مقابله نسل کشی پرندگان در منطقه فریدونکنار بود و مدیرکل امنیتی استان اعلام کرد که قاطعانه از اداره کل محیط زیست مازندران در مقابله با شکار پرندگان حمایت خواهد کرد.
حقوق حیوانات، عنایتی در این نشست ادعای معیشتی بودن نسل کشی پرندگان مهاجر را غیر عقلایی و غیر قابل پذیرش خواند و گفت: مقابله با این پدیده زشت خدمت به نظام و مردم است و امیدواریم در سال های آتی این مشکل در استان وجود نداشته باشد.
در ادامه، مهردادی، مدیر کل محیط زیست مازندران با تاکید بر گلایه و شکایت همیشگی سازمان های بین المللی در رابطه با اینکه ایران به تعهداتش در قبال پرندگان مهاجر عمل نمی کند، معضل نسل کشی پرندگان مهاجر در فریدونکنار را دون شان مردم منطقه و نظام معرفی کرد و ضمن حیاتی دانستن نقش سمن های زیست محیطی در مقابله با وضع موجود، شرایط محیط زیستی منطقه را نگران کننده عنوان کرد.
در ادامه سرهنگ خیلدار، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، قرق برخی مناطق و نسل کشی پرندگان را جرم مشهودی اعلام کرد که باید با آن از نظر انتظامی متناسب با شان نظام برخورد کرد و افزود: برخورد پایدار و همراه با تدبیر مقامات انتظامی لازمه محو بی قانونی در نسل کشی پرندگان در این منطقه است.
از جمله دیگر حاضران در این نشست، حسینی، دادستان استان مازندران بود که ابتدا اهمیت بالای برخورد با شکار از منظر قضایی را تا حدی دانست که حتی شروع به آن نیز جرم انگاشته می شود و در ادامه روش های ویژه کنترل و برخورد قاطع با این معضل را برشمرد و راه های عملیاتی آن را به بحث گذاشت.
پس از این اظهارنظرها، سایر مسئولان امنیتی و انتظامی و همچنین نمایندگان برخی سمن های استانی و نمایندگان اداره کل محیط زیست استان، به ارایه دیدگاه های خود در این باره پرداختند تا در اقدامی در خور تقدیر، حمایت تمام عیاری از کمپین پرواز و لزوم مقابله با نسل کشی پرندگان مهاجر صورت گیرد که می تواند نوید بخش روزهای خوشی باشد.
در پایان، نمایندگانی از کانون محیط بان و دیده بان حقوق حیوانات به عنوان نمایندگان «کمپین پرواز» به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن معرفی کمپین، حامیان آن، اهداف و مطالعات انجام شده، توضیحاتی درباره امکانات قابل ارایه برای هرگونه همکاری در این زمینه ارائه کردند.
گفتنی است تاکید بر برخورد با دام های هوایی در اولین گام به عنوان خواسته «کمپین پرواز» مورد تایید مسئولان استانی قرار گرفت.ک/1
608


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن