تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819242572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه صبحانه سالم همگانی با رویکرد سالم زیستی برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برنامه صبحانه سالم همگانی با رویکرد سالم زیستی برگزارشد خبرگزاری پانا: برنامه صبحانه سالم همگانی با رویکرد سالم زیستی در60 آموزشگاههای ابتدایی شهری وروستای برگزار شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۵ آبان ساعت 08:21



 به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: برنامه صبحانه سالم همگانی با رویکرد سالم زیستی با حضور صبوری معاون پرورشی وتربیت بدنی بجنوردوخانم جودت کارشناس تغذیه از مرکز بهداشت در آموزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد. صبوری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش بجنورد گفت:  نقش مراقبین سلامت مدارس و رابطین بهداشت را درهدایت دانش آموزان به سوی سالم زیستن و ارتقای کیفی زندگی سالم در پیشگیری از بروز ابتلا به بیماریهای غیر واگیر در راستای تغذیه نادرست و نظارت برتغذیه و بوفه مدارس را از سوی مسؤلین و متصدیان را امری لازم و ضروری دانست.
وی افزود: لازمه داشتن فضای شاد و سالم در مدارس، داشتن الگوی غذایی مناسب وصحیح می باشد.
 جودت کارشناس تغذیه گفت: به منظور دستیابی به رشد مطلوب در دوران کودکی و نوجوانی و بلوغ ، مصرف مواد غذایی ضروری و مورد نیاز بدن توصیه می شود.
وی به بیان اهمیت مصرف صبحانه سالم به همراه ریز مغذی های مورد نیاز در جهت افزایش یادگیری و قدرت تمرکز و حافظه دانش آموزان پرداخت.
وی هدف از برگزاری این برنامه را بیان اهمیت موضوع خود مراقبتی و سالم زیستن، برخورداری از فضای شاد و پویا در محیط آموزشگاهها، ترویج فرهنگ تغذیه سالم در مدارس و معرفی مواد غذایی مفید و مناسب بر رشد دانش آموزان برشمرد.
لازم به ذکر است: این مراسم با حضور تمامی دانش آموزان در60 آموزشگاه ابتدایی شهری و روستایی اعم از دولتی و غیر دولتی برگزار شد .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن