تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819274302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروند سالم يكي از ثمرات توسعه ورزش همگاني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۳۲ب.ظ)
شهردار قم: شهروند سالم يكي از ثمرات توسعه ورزش همگاني است شهردار قم گفت: توسعه ورزش همگاني از نظر جسمي و روحي مي‌تواند شهرونداني سالم را تحويل اجتماع بدهد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري، شهردار قم با اشاره به آثار و فوايدي كه توسعه ورزش همگاني در پي دارد، گفت: زماني كه همه مردم به ورزش بپردازند از نظر روحي و جسمي تقويت مي‌شوند و به همين ترتيب زمينه بزه و آسيب‌هاي اجتماعي نيز در اقشار مختلف كاهش مي‌يابد بنابراين مي‌توان گفت شهروند سالم يكي از ثمرات توسعه ورزش همگاني است.
وي افزود: آنچه در شهري مانند قم اهميت دارد و مي‌تواند بستر لازم براي رونق گرفتن ورزش همگاني را فراهم آورد، توسعه مكان‌هاي ورزشي متناسب با بافت و تراكم جمعيتي در نقاط مختلف شهر است.
دلبري با بيان اينكه ورزش در بعد همگاني آن هم نيازمند ابزارهاي لازم است، گفت: هرچند در هر مكان مي‌توان به ورزش پرداخت و گاهي اوقات ورزش كردن هزينه‌اي هم در بر ندارد اما به يقين در محيط هاي مسكوني و اداري امروزي كه فضاها به شدت كاهش يافته‌اند، ورزش كردن چندان به مذاق مردم خوش نمي‌آيد بنابراين نيازمند توسعه مكان‌هايي براي گردهم آمدن ورزش‌دوستان هستيم.
وي ادامه داد: فضاهاي سبز شهري يكي از بسترهاي اصلي توسعه ورزش همگاني هستند زيرا علاوه بر اينكه فضاي فيزيكي لازم را براي ورزش‌هايي از اين دست فراهم مي‌كنند، مكاني براي نصب تجهيزات عمومي ورزشي نيز به شمار مي‌روند به همين دليل شهرداري قم در همين راستا، اقدام به تهيه و نصب تجهيزات در بوستان‌هاي شهري مي‌كند.
دلبري با اشاره به لزوم توجه ملي به امر ورزش در همه نقاط كشور خاطرنشان كرد: تنها شهرداري‌ها نيستند كه در اين زمينه بايد به فعاليت بپردازند بلكه لازم است مسئولين كشوري با تعامل سازنده و به منظور ارتقاء سطح آرامش رواني و جسمي جامعه، تمهيدات لازم را براي اين منظور بينديشند و بودجه كافي را هم تصويب كنند و در اختيار ادارات كل ورزش و جوانان هر استان قرار دهند.
شهردار قم با تاكيد بر تعامل همه دستگاه‌هاي استاني و شهري به منظور توسعه ورزش همگاني بيان كرد: تبليغات صحيح به منظور تقويت اراده عمومي براي ورزش كردن هم يكي از پيش‌زمينه‌هاي توسعه ورزش همگاني است و به همين منظور سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم درصدد برآمده است اقدامات فرهنگي لازم را در اين زمينه انجام دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن