تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش رشد اقتصادي 1.2 درصدي ارمنستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۱ق.ظ)
با عضويت در اتحاديه اوراسيا صورت مي گيرد؛ افزايش رشد اقتصادي 1.2 درصدي ارمنستان براساس نظر کارشناسان عضويت ايروان در اتحاديه اقتصادي اوراسيا که به تازگي با چهار کشور تشکيل شده است مي تواند به افزايش رشد سالانه 1.2 درصدي در توليد ناخالص داخلي اين کشور بينجامد.
به گزارش خبرگزاري موج، پاول صفريان ، معاون وزير دارايي ارمنستان در نشست تدوين بودجه دولت در مجمع ملي اين کشور ضمن اعلام اين مطلب گفت در صورتي که شرايط اقتصادي نامطلوبي در کشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي ارواسيا، از جمله در ارمنستان به وجود بيايد ، پيش بيني هاي اوليه ممکن است با نتايج نهايي تفاوت زيادي داشته باشد.
در همين حال، وردان عيوضيان، از اعضاي مجلس ملي ارمنستان و رئيس کميته امور اقتصادي پارلمان پيش بيني کرد که ارمنستان از عضويت در اتحاديه اقتصادي اوراسيا حدود 300 ميليون دلار درآمد گمرگي به دست خواهد آورد.
عضويت در اين اتحاديه به معناي برخورداري از امتيازات ترجيحي براي ارمنستان در واردات و صادرات برخي کالاهاست. اتحاديه اقتصادي اوراسيا همچنين شرايط مطلوبي را براي توسعه اقتصادي ارمنستان به وجود مي آورد.
اتحاديه اقتصادي اوراسيا که به اتحاديه اوراسيا نيز معروف است، يک اتحاديه سياسي و اقتصادي است که سران بلاروس ، قزاقستان و روسيه در 29 مه 2014 با امضاي پيماني در آستانا پايتخت قزاقستان آن را تشکيل دادند.
پيمان گسترش اين اتحاديه براي پيوستن ارمنستان به آن در 9 اکتبر 2014 امضا شد.
اتحاديه اقتصادي اوراسيا قرار است اول ژانويه 2015 کار خود را آغاز کند.
اهداف اصلي اتحاديه اقتصادي اوراسيا تشکيل يک بازار واحد ، ايجاد فرصت براي جابجايي آزاد کالا ، خدمات ، سرمايه گذاري و نيروي کار در داخل مرزهاي کشورهاي عضو تا سال 2025 و نيز ارائه يک سياست اقتصادي هماهنگ است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن