تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جان كري و فابيوس: ايران حق توليد انرژي هسته‌اي را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جان كري و فابيوس: ايران حق توليد انرژي هسته‌اي را دارد
يك خبرگزاري امريكايي به نقل از ديپلمات‌هاي ارشد امريكايي و فرانسوي گزارش كرد كه ايران حق داشتن انرژي صلح آميز هسته‌اي را دارد.
به گزارش فارس، ديپلمات‌هاي ارشد امريكا و فرانسه در ديدار با همديگر ضمن تأكيد بر پايان يافتن زمان مذاكرات با قدرت‌هاي جهاني تأكيد كردند كه ايران بايد صلح‌آميز بودن برنامه‌هاي هسته‌اي‌اش را اثبات كند.
خبرگزاري امريكايي «آسوشيتد‌پرس» روزچهارشنبه به نقل از خبرنگار خود در پاريس گزارش داد كه «جان كري» و «لوران فابيوس»، وزراي خارجه امريكا و فرانسه در ديدار با هم تأكيد كردند كه ايران حق توليد انرژي هسته‌اي را دارد اما نبايد از آن براي ساخت بمب هسته‌اي استفاده شود. وزير خارجه امريكا در اين رابطه گفت: «ما در مورد نگراني‌هايمان و رويكردمان در مذاكرات بر سر برنامه هسته‌اي ايران صحبت كرديم. آنها اين حق را دارند كه يك برنامه صلح‌آميز داشته باشند، اما نه مسيري به سمت يك بمب. »وي افزود: «به باور ما، بسيار ساده مي‌توان به جهان ثابت كرد كه يك برنامه صلح‌آميز است. بنابراين، امروز ما در مورد موضع مشتركمان و در مورد منافع مشتركمان گفت‌وگو كرديم. ما در چند هفته آينده دست در دست و در كنار هم، بسيار نزديك به هم كار مي‌كنيم تا تلاش كنيم مسيري موفق بيابيم. »كري كه قرار است هفته‌آينده با ديپلمات‌هاي ايران و اروپايي در آخرين دور از مذاكرات سال جاري در زمينه پرونده هسته‌اي ايران ديدار نمايد، گفت كه اثبات صلح‌آميز بودن برنامه‌هاي هسته‌اي ايران براي اين كشور بايد آسان باشد.





تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن