تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819123010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«لبیک یا زینب» همزمان با 12 محرم در اصفهان طنین انداز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: «لبیک یا زینب» همزمان با 12 محرم در اصفهان طنین انداز می شود اصفهان-ایرنا-مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حضرت زینب (س) پیام آزادگی و عزت را در گوش تاریخ طنین انداز کرد، گفت: نوای «لبیک یا زینب» همزمان با 12 محرم در اصفهان طنین انداز می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان؛ حجت الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه حضرت زینب(س) بهترین و بزرگترین الگوی زنان مسلمانان در تمام امور هستند، اظهار کرد: در راستای تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب(س)، تبیین فلسفه قیام عاشورا و تجلیل از مادران شهدا به ویژه شهدای حرم حضرت زینب(س) همزمان با دوازدهمین روز از محرم حسینی، همایش رهروان زینبی فردا «15 آبان» در 40 امامزاده شاخص استان و آستان مقدس امامزاده زینبیه در اصفهان برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در این همایش که با حضور سخنرانان برجسته کشوری برگزار می شود، مداحان در رثای شهدای کربلا به مدیحه سرایی می پردازند و نوای لبیک یا زینب طنین انداز می شود.
وی با اشاره به نقش پررنگ زنان در خلق حماسه عاشورا گفت: زنان جامعه اسلامی ما باید همچون سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تاسی از اهل بیت(ع) و صبر زینب وار در برابر مصائب برای ترویج ارزش های اسلامی و الهی تلاش کنند.
وی گفت: حضرت زینب(س) با شهامت و صبوری و بردباری به دفاع از حق و حقیقت پرداخت و پیام حماسه حسینی را با رساترین و شیواترین بیانات در گوش تاریخ طنین انداز کرد.
وی تصریح کرد: زنان و دختران جامعه امروز ما باید با تاسی از حضرت زینب(س) از ارزش های اسلامی و الهی و انقلابی دفاع کنند و اجازه ندهند که دشمنان، ضد ارزش ها و ناهنجاری ها را در جامعه ترویج دهند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: زنان جامعه ما باید با حفظ حجاب و عفاف خود، پیام حماسه عاشورا که احیای امر به معروف و نهی از منکر بود را در جامعه ترویج دهند و آن را به آیندگان نیز انتقال دهند.
8114/ 546


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن