تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820862083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص اعتبار براي تجهيز واحد مرغ تخم گذار ساردوئيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۹ب.ظ)
اختصاص اعتبار براي تجهيز واحد مرغ تخم گذار ساردوئيه رئيس سازمان جهاد کشاورزي جنوب کرمان گفت: براي تجهيز و نوسازي خطوط توليد واحد مرغ تخم گذار ساردوئيه از محل تسهيلات صندوق توسعه ملي مساعدت لازم را انجام مي‎دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد يعقوب موسوي در حاشيه بازديد از يک واحد مرغ تخمگذار در منطقه ساردوئيه اظهار داشت: برخي از فازهاي اين واحد با ظرفيت توليد يک هزار و 700 تن تخم مرغ در دو دوره 18 ماهه هم‎اکنون در حال فعاليت است، اما بخشي از خطوط توليد آن نياز به بازسازي و تجهيزات جديد دارد.
وي مشکل اين توليدکننده را سرمايه در گردش خواند و بيان داشت: ما در راستاي تجهيز و نوسازي خطوط توليد اين واحد مرغ تخمگذار از محل تسهيلات صندوق توسعه ملي مساعدت لازم را انجام مي‎دهيم.
موسوي تصريح کرد: همچنين يک واحد پرورش قارچ با استفاده از تسهيلات ستاد توسعه حمايت از بخش کشاورزي در منطقه ساردوئيه راه‎اندازي شده بود که به دليل عدم آموزش و اطلاعات کافي بهره‎بردار از صنعت پرورش قارچ با مشکلاتي مواجه بود.
وي افزود: اميدواريم، مرکز آموزش و تحقيقات کشاورزي و منابع طبيعي و مديريت ترويج سازمان جهاد کشاورزي جنوب کرمان برنامه‎هاي جامعي براي آموزش کشاورزان و بهره‎برداران برگزار کنند تا بتوانند، تمام فعاليت‎هاي خود را با زيربناي علمي مبتني بر تجربه انجام دهند.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي جنوب کرمان با اشاره به بازديد از باغ‎هاي مناطق سردسيري گفت: در منطقه ساردوئيه طيف وسيعي از درختان زرشک وحشي، سنجد، به، گردو و ... را شاهد بوديم که نشان دهنده ظرفيت‎هاي زياد آن است.
موسوي عنوان کرد: با توجه به اينکه آب قنوات منطقه جنوب کرمان در سال‎هاي اخير کاهش يافته براي نخستين بار يک رديف احيا قنوات تصويب شده و در رديف بودجه آمده که در سال‎هاي آتي قابل افزايش است.
وي با اشاره به اينکه خشکسالي‎‎هاي پي در پي موجب کاهش آب‎هاي سطحي و زيرزميني کشور شده است، بيان داشت: بيش از 95 درصد از آب‎هاي استحصالي در منطقه جنوب کرمان از منابع آب‎هاي زيرزميني است.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي جنوب کرمان اظهار داشت: اين سازمان بنا دارد، بحث آب را در مناطقي که بحران کم‎آبي موجب نابساماني بخش کشاورزي شده است با برنامه‎ريزي و جلب مشارکت عمومي و همچنين همکاري استاندار مديريت کند.
موسوي با بيان اينکه اين بازديد با استقبال کشاورزان منطقه روبه‎رو شده است، خاطرنشان کرد: اميدواريم که اين بازديدها سرفصلي براي آغاز تحولات جديد در منطقه باشد و موجب افزايش سرعت کار شود.
وي افزود: در تلاش هستيم با تعامل و تبادل دانش و تجربه با ساير سازمان‎هاي جهاد کشاورزي کشور بتوانيم، بخش کشاورزي را رونق ببخشيم و موجب توسعه آن شويم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن