تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبكه ارتباطی درون شهری غرب تهران ساماندهی شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شبكه ارتباطی درون شهری غرب تهران ساماندهی شد
به منظور بهسازي و ساماندهی بخشی از شبكه‌ ارتباطي درون شهری و تسهيل و تسريع در تردد شهروندان 21 طرح اصلاح هندسی در شبکه معابر غرب تهران اجرا شد.
به گزارش نامه نیوز، ولی نجاتی معاون حمل‌ و نقل و ترافيك منطقه 5 با بیان اینکه شبكه بزرگراهي و معبر جمع و پخش‌‌كننده و دسترسي‌هاي محلي در برخي نقاط از اتصال مناسب برخوردار نيستند و همين امر گره ترافيكي را موجب مي‌شود گفت: به منظور بازگشايي گره ترافيك  وبهبود عبور ومرورعملیات اصلاح هندسی در خیابان کوهسار - میدان هخامنش، شهران و... اجراشد.

وی ارتقای ايمني تردد و ايجاد دسترسيهاي محلي در شبكه معابر اصلي و فرعي را از دیگر اهداف طرح اصلاح هندسی برشمرد و گفت: تقاطع های بزرگراه همت - شاهین و  همت - احمد کاشانی، لاله - ستاری و با اجرای اصلاح هندسی بهسازی وساماندهی شد.

نجاتی افزود: اصلاح هندسي بزرگراه محمدعلی جناح - دانش را از بزرگترين طرح ساماندهي شبكه معابر است كه با تكميل اصلاح هندسي دسترسی کندرو به تندرو بزرگراه شهید لشگری فراهم شد.

وي از تكميل طرح ساماندهي تقاطع ستاری - لاله خبر داد و افزود: اجرای این طرح ها کاهش ترافیک تردد را درشبکه بزرگراهی را به دنبال دارد.




منبع: مهر


۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن