تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران زیر صفر می‌رود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تهران زیر صفر می‌رود
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها و وضعیت جوی کشور برای آخر هفته را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۴۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ - 05 November 2014


مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها و وضعیت جوی کشور برای آخر هفته را تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: امروز چهارشنبه برای استانهای واقع در سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود.

وی با بیان این که این وضعیت در روز پنجشنبه و جمعه محدود به مناطقی از شمال شرق کشور خواهد بود، افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد خیلی شدید در استانهای سمنان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و در روز پنجشنبه با شدت کمتر برای استانهای قزوین، قم، تهران و مرکزی پیش بینی می شود.

همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس مواج می باشد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران نیز اظهارکرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز پنجشنبه صاف گاهی وزش باد و درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 0 و 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت صاف، گاهی وزش باد و درپاره‌ای نقاط غبارصبحگاهی پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به -1 درجه زیر صفر و 14 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن