تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسدود شدن 150 راه روستايي شهرستان چاراويماق بر اثر برف و کولاک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۵۳ب.ظ)
مسدود شدن 150 راه روستايي شهرستان چاراويماق بر اثر برف و کولاک رئيس راه و شهرسازي چاراويماق از مسدود شدن راه ارتباطي 150 روستا خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، خليل زاده روز چهارشنبه در تماس با مركز مديريت راههاي استان گفت: بارش برف كه همراه با كولاك شديد در سطح محورهاي حوزه استحفاظي شهرستان از روزگذشته آغاز شده بود موجب مسدود شدن راه ارتباطي 150 روستا شده است.
وي افزود: هم اكنون ماموران راهداري در 3 محور اصلي اين شهرستان شامل چاراويماق - ميانه، هشترود و مراغه مستقر شده و در حال برف روبي و مسيرگشايي هستند.
خليل زاده ارتفاع برف در اين شهرستان را بيش از 30 سانتي متر اعلام كرد و اظهارداشت: در حال حاضر كولاك شديد در محورهاي ارتباطي روستائي ادامه دارد و موجب كندي خدمات ارائه شده توسط راهداران است.
رئيس اداره راه وشهرسازي چاراويماق گفت: با وجود كولاك شديد در راه هاي ارتباطي اين شهرستان، با تلاش راهداران محورهاي اصلي وفرعي برفروبي و بازگشايي شده و غير از راههاي 150 روستا ساير راه ها باز و رفت و آمد خودروها جريان دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن