تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادگران هلال احمر آذربایجان شرقی به 90 خودرو گرفتار امداد رسانی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امدادگران هلال احمر آذربایجان شرقی به 90 خودرو گرفتار امداد رسانی کردند تبریز- ایرنا - با توجه به بارش برف و کولاک در 24 ساعت گذشته در سطح استان آذربایجان شرقی امدادگران جمعیت هلال احمر استان به 90 خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این جمعیت، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان هشترود گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک در 24 گذشته نجات گران مستقر در پایگاه شهید ملک پور عزیز کندی و امدادگران هلال احمر این شهرستان به 60 خودرو گرفتار در برف و کولاک که قادر به ادامه مسیر نبودند، امدادرسانی کردند.
علی احمدپور ادامه داد: این خودروها در اتوبان پیامبر اعظم و محور هشترود به تبریز در برف و کولاک شدید گرفتار شده بودند که توسط امدادگران هلال احمر رها سازی و جهت ادامه مسیر هدایت شدند.
وی از مسافران و رانندگان خواست با توجه به شروع فصل بارش برف نسبت به همراه داشتن البسه و تجهیزات مخصوص فصل سرما در خودرو اقدام کنند.
احمد پور افزود: نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهید لطفی منش بارگاه جمعیت هلال احمر چاراویماق نیز به 30 دستگاه خودرو امدادرسانی کردند.
وی گفت: نجاتگران هلال احمر با استفاده از بکسل و هل دادن نسبت به آزاد سازی و هدایت خودروها اقدام وسرنشینان خودروهایی را که قادر به ادامه مسیر نبودند را با کمک راهداری اسکان و اقدام به تغذیه اسکان داده شدگان کردند.
6120/587


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن